Ordre Teutonique
Aankomst Sonho Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Sonho Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

 

 Aankomst Sonho

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 05:04

Na een lange barre tocht door het droge doore landschap, komt Sonho eindelijk aan bij de burcht van de teutoonse Orde. Hij is blij dat hij ht gehaald heeft. Zijn voeten doen pijn, maar gelukkig zijn zijn pas verworven schoenen nog heel. Fijn dat hij die nog heeft kunnen kopen voordat hij aan deze reis begon.

Enigzins onder de indruk van het imposante gebouw, scuifelt hij naar de poort, alwaar hij zachtjes op de massieve deur klopt.

klop klop

Terwijl hij rustig afwacht leest hij de uitnodiging van her Sjnoel nog eens aandachtig door. Heeft hij inderdaad alle benodigde gevens bij zichvraagt hij zich nog af.
Hij hoort al wat geschuifel in de richting van de poort komen. Op het moment dat het luikje opengaat, schrikt hij van de strenge blik van de poortwachter die hem doordringend aankijkt.

I...ikk b-b-ben Sonho, uit Leiden
stamelt Sonho uit
Ik ben hier gekomen op uitnodiging van Heer Sjnoel om hem te dienen.
Ik ben slechts een arme tarwe teler, maar ben bereid om mijn steentje bij te dragen aan de glorie van dit prachtige rijk.
Ook al ben ik nog zeer jong en onervaren (17 jui 1455), mijn leergierigheid zal me zeker helpen u goed te kunnen dienen.


Na deze woorden voelt Sonho zich alweer wat rustiger en gaat ook weer wat rechter staan.
Geduldig wacht hij het antwoord van de poortwachter af.
Revenir en haut Aller en bas
diekiejj

diekiejj


Nombre de messages : 341
Localisation RR : HEL

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 09:49

Komt aanlopen als ze ziet dat er iemand bij de zenuwachtig bij de poort staat.
Hallo, Sonho heet je toch? Otto zou zo wel komen. En wees niet zo zenuwachtig, er kan je niks gebeuren.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 11:47

Otto die het zachte geklop had gehoord, opende het luikje en hoorde het verhaal aandachtig aan.

Zo, zo... Heeft HochMeister Sjnoel dat gevraagd, u zult dan wel goed overkomen in zijn ogen...

Nou ja, doet er niet toe, heeft u het handvest al gelezen? Hier moet u mee overeenstemmen anders kan u hier niet verder gaan in de Orde... Dit is zeer belangrijk.


Otto rijkte een perkament aan Sonho
Revenir en haut Aller en bas
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 12:42

Sonho neemt het perkament aan van otto.
Hij rolt het uit en begint te lezen.......
ietwat voorzichtig zegt hij


Ik had het inderdaad al gelezen en ik stem er zeker mee in

Hierna rolt hij het perkament weer op en overhandigt het weer aan Otto
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 13:00

Otto pakt het perkament terug.

Ga verder.

Zegt hij koeltjes.
Revenir en haut Aller en bas
diekiejj

diekiejj


Nombre de messages : 341
Localisation RR : HEL

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 13:05

Welkom. Kom mee naar de zaal der Neulingen.
Loopt weg met Sonho achter zich aan.
Revenir en haut Aller en bas
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitimeVen Aoû 31 2007, 13:40

Dank u

zegt Sonho, terwijl hij Otto passeert en hem vriendelijke toeknikt

Dat u uw waardige en belangrijke taak tot in lengte van dagen mag voortzetten, met de zegening van onze grote Paus

en in rustige tred loopt hij achter Diekiejj aan, benieuwd wat hem allemaal nog te wachten staat
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Sonho Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Sonho   Aankomst Sonho Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Sonho
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: