Ordre Teutonique
Raldar komt aan Blason10
Ordre Teutonique
Raldar komt aan Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-45%
Le deal à ne pas rater :
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go /1 To
1099.99 € 1999.99 €
Voir le deal

 

 Raldar komt aan

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Raldar
Reiter
Reiter
Raldar


Nombre de messages : 15
Localisation RR : Haarlem

Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 11:23

Raldar had haar mantel dicht om haar heen geslagen in dit koude weer. Lang had ze gereden, de tocht tussen het Advocatengilde en de Teutoonse Orde was langer geweest dan gedacht.
Haar witte merrie had flink geleden in dit slechte weer en ze hoopte dus dat ze zo snel mogelijk binnen gelaten zouden worden...

Bij de poort toomde ze Elena in en hield stil. Voor haar stond een grote en breedgeschouderde man...


Gegroet,

Ik ben vrouwe Raldar en ik kom hier om deel uit te maken van de Teutoonse Orde.
Ik ben soldate, advocate en tarweboer. Ik woon in Haarlem.


Ze keek de man recht aan en wachtte op zijn antwoord ...
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Re: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 01:58

Otto zag een gedaante voor de poort staan, die hem verzocht om binnen gelaten te worden. De persoon had een mantel dicht om zich heen geslagen, waardoor Otto niet goed kon zien wie het was, maar aan de elegante manier van bewegen kon hij wel bedneken dat hiet hier een dame betrof. Toen ze begon te spreken werd zijn vermoeden bevestigd.

Gegroet,

Ik ben vrouwe Raldar en ik kom hier om deel uit te maken van de Teutoonse Orde.
Ik ben soldate, advocate en tarweboer. Ik woon in Haarlem.


Otto keek haar strak aan

Welkom beste vrouwe Raldar.
Ik wil u graag doorlaten, maar voor dat ik dat doe dient u eerst het handvest van de orde te lezen. Als u dat gedaan heeft dient u me te zeggen of u daarmee in kunt stemmen. Pas dan heeft u het recht om hier binnen te treden.


Otto rommelde even wat in de spellen die ter zijde stonden en haalde er een perkament uit, dat hij aan Raldar overhandigde.
Citation :
het Teutoonse Handvest
Revenir en haut Aller en bas
Gast
Invité




Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Re: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 04:16

terwijl sirrobert druk bezig is met de gasten voor de poort ziet hij opeens een amazone aan komen rijden, deze vrouw verklaart dat ze graag lid wil worden, dus gaat sirrobert even kijken en ziet dat het raldar is

gegroet raldar, leuk om je ook hier te zien
Revenir en haut Aller en bas
Raldar
Reiter
Reiter
Raldar


Nombre de messages : 15
Localisation RR : Haarlem

Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Re: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitimeMar Jan 15 2008, 00:14

Raldar zag de wachter het handvest tonen.

Mijnheer,

Zou het niet raar zijn als ik mij aanmelde en niet eens de redels of het handvest gelezen te hebben?
Normaal informeer ik mij wel voor ik ergens aan begin...
Ik heb het handvest gelezen en ga ermee akkoord...
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Re: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitimeMar Jan 15 2008, 01:52

Otto was wat verbouwereerd door de de straffe toon waarop Raldar hem antwoorden dat ze het Handvest al gelezen had en er mee akkoord ging.

Beste vrouwe,
Het is mijn taak om dit bij iedereen te controleren.
Alleen aan uw mooie gezicht kan ik natuurlijk niet zien dat u het gelzen heeft en er mee akkoord gaat.
We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn, want de vijand van God hult zich in velerlij gezichten deser dagen.

Maar goed, ik zal u binnen laten.
Loop maar snel door naar de zaal der Neulingen.
Daar zult u verder worden geholpen door de Wärter.


Otto opende de poort en liet Raldar binnen.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Raldar komt aan Empty
MessageSujet: Re: Raldar komt aan   Raldar komt aan Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Raldar komt aan
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: