Ordre Teutonique
Redduggy komt aan. Blason10
Ordre Teutonique
Redduggy komt aan. Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-20%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, 144 Hz, FreeSync ...
399 € 499 €
Voir le deal

 

 Redduggy komt aan.

Aller en bas 
4 participants
AuteurMessage
Redduggy
Besucher



Nombre de messages : 4
Localisation RR : Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeDim Jan 04 2009, 15:04

Redduggy komt op een paard bij de wachtpost aan en ziet een wachter staan

Gegroet edele heer waar moet ik zijn?

Redduggy wacht op iemand die hem komt helpen.
Revenir en haut Aller en bas
Nikolaj Rostov
Ritter
Ritter
Nikolaj Rostov


Nombre de messages : 585
Localisation RR : The Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeDim Jan 04 2009, 17:31

Nikolaj, welke zojuist benoemd was tot Verwalter der Teutoonse Orde, loopt over het binnenplein, wanneer hij plots een ietwat bekende stem hoort bij de poort. Nieuwsgierig loopt hij erheen om te kijken wie het is.

Hij ziet een man staan, in wie hij meteen heer Redduggy herkend. Hij grijnst vriendelijk naar hem en loopt op hem af. Hij blijf echter op een gepaste afstand wachtten, totdat Otto de man te woord zal staan.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeLun Jan 05 2009, 02:06

Otto komt vermoeid aanlopen. Wat is er nu weer denkt hij. Die deur opendoen in deze kou is geen pretje.
Hij schuift het luikje open en ziet een man staan

Ja.......
Wat komt u doen? Dit is geen herberg dus ik hoop dat u voor wat anders komt.

terwijl hij op antwoord wacht kijkt otto de man nors en onderzoekend aan.
Revenir en haut Aller en bas
Redduggy
Besucher



Nombre de messages : 4
Localisation RR : Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeLun Jan 05 2009, 05:22

Redduggy ziet in de verte een bekende staan. Dan staat opeens een norse man voor zijn neus.

Ja.......
Wat komt u doen? Dit is geen herberg dus ik hoop dat u voor wat anders komt.


Redduggy glimlacht nog even vriendelijk en merkt dan deze man niet zo vriendelijk is als je zou hopen. Redduggy bleef glimlachen en netjes tegenover deze man.


Beste man ik heb een tijdje geleden een uitnodiging gekregen met daarin de vraag of ik interesse had om me aan te sluiten bij de Teutoonse orde. Hiervoor ben ik dus naar hier gekomen. Om de eerste stappen te zetten.

Redduggy keek naar de wachter en hoopte dat deze niet al te boos zou worden. Hier moest je niet zijn voor grappen en grollen merkte Redduggy al wel.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeLun Jan 05 2009, 06:31

Otto ziet de man tegenover hem lachen als een boer die kiespijn heeft.

Beste man ik heb een tijdje geleden een uitnodiging gekregen met daarin de vraag of ik interesse had om me aan te sluiten bij de Teutoonse orde. Hiervoor ben ik dus naar hier gekomen. Om de eerste stappen te zetten.

Oke vooruit dan dan zit u goed. Ik hoop wel dat u het handvest gelezen hebt? Wie heeft u uitgenodigd?
Revenir en haut Aller en bas
Nikolaj Rostov
Ritter
Ritter
Nikolaj Rostov


Nombre de messages : 585
Localisation RR : The Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeLun Jan 05 2009, 11:15

Nikolaj aanhoordde de woorden van de Wachter en grijnsde. Hij liep op het gezelschap af

Otto, mijn beste wachter.
Het heerschap hier is op uitnodiging van mij naar onze poorten gekomen. Ik heb hem de weg naar hier getoond, omdat ik denk dat hij een goed lid van onze Orde kan worden.
Uiteraard zal hij eerst langs u moeten komen. Ik wacht ook geduldig af wat hij gaat antwoorden.


Na deze woorden gesproken te hebben grijnsde Nikolaj naar heer Redduggy en wachtte hij geduldig af op wat komen ging.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeLun Jan 05 2009, 11:58

Otto schrikt zich wilt als er plotseling iemand achter hem begint te praten.

Otto, mijn beste wachter.
Het heerschap hier is op uitnodiging van mij naar onze poorten gekomen. Ik heb hem de weg naar hier getoond, omdat ik denk dat hij een goed lid van onze Orde kan worden.
Uiteraard zal hij eerst langs u moeten komen. Ik wacht ook geduldig af wat hij gaat antwoorden.


hum. mooie boel is dat. ze vertellen mij ook nooit wat. inderdaad zal ik deze man eerst eens streng beoordelen.

Buiten beeld van de sollicitant grijnst Otto terug naar de kersverse nederlandse verwalter en klopt hem op zijn schouder


Dernière édition par Otto le Jeu Jan 15 2009, 16:46, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Redduggy
Besucher



Nombre de messages : 4
Localisation RR : Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeJeu Jan 15 2009, 10:58

Redduggy ziet Nikolay komen en hoort wat hij zegt tegen de wachter die Otto schijnt te heten.

Ik heb het handvest eenmaal snel doorgelezen heer

ooc. Excuus mijn irl bezigheden hebben me afgelopen dagen in beslag genomen door wat probleempjes, mijn hoofd stroomt ook over momenteel.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeJeu Jan 15 2009, 16:55

Plotseling begint de man voor de poort tegen Otto te praten. Hij was net van plan om de vreemdeling voor altijd voor de poort te laten staan.

Ik heb het handvest eenmaal snel doorgelezen heer

Snel doorgelezen ..... ? Het lijkt wel of u er een week over gedaan heeft.
ik hoop dat u binnen niet anderen het woord laat doen. Als ik vraag op wie zijn verzoek u hier bent hoor ik niets. Ik zal er eens over na denken


Otto klapt het luikje van de poort dicht en loopt naar zijn kantoor
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeJeu Jan 15 2009, 17:41

Na een tijdje met zijn ogen dicht gezeten te hebben komt Otto weer bij de poort.
Zonder iets te zeggen opend hij de poort om de man binnen te laten.
Met een harde klap valt de poort weer in het slot achter de nieuwe bewerber
Revenir en haut Aller en bas
Redduggy
Besucher



Nombre de messages : 4
Localisation RR : Netherlands

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeVen Jan 16 2009, 06:48

Redduggy is een beetje beduusd van deze wachter. Uiteindelijk gaat de poort open en Redduggy word binnen gelaten. Dan valt de deur achter hem dicht. Hij is binnen, maar nu wat nu denkt hij.
Revenir en haut Aller en bas
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler
Elequest


Nombre de messages : 1355
Localisation RR : holland, Haarlem
Niveau : level 4 kerk

Feuille de personnage
Force:
Redduggy komt aan. Left_bar_bleue0/0Redduggy komt aan. Empty_bar_bleue  (0/0)
Niveau:
Armement:

Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitimeVen Jan 16 2009, 07:17

Wärter Elequest ziet een eenzame man staan bij de poort.

U moet vast de bewerber Redduggy zijn. Ik heb over u gehoord Welkom in krimpen. Ik ben Elequest, wärter van de heilige relikwieën. Ik begeleid de kandidaat leden tot ze volwaardig lid zijn. U kunt bijkomen in de zaal der sollicitaten te krimpen. Loopt u maar mee ik wijs u de weg


https://ordreteutonique.1fr1.net/de-zaal-der-sollicitanten-f33/
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Redduggy komt aan. Empty
MessageSujet: Re: Redduggy komt aan.   Redduggy komt aan. Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Redduggy komt aan.
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: