Ordre Teutonique
Aankomst fcnal Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst fcnal Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

 

 Aankomst fcnal

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
fcnal
Bewerber
fcnal


Nombre de messages : 10
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 05:38

Daar was het. Na een lange tocht, helemaal uit Rotterdam, stond hij voor de massieve, indrukwekkende poorten van de Orde. Hij had er lang over nagedacht. Zou hij zich hier wel bij aansluiten? Zou hij dit engagement wel aangaan? Uiteindelijk was hij tot het besluit gekomen dat hij het zou doen. Hij klopte op de deur, en wachtte tot er antwoord kwam.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 11:18

Otto zit op deze hete dag niet in zijn hokje bij de poort maar zit net buiten de poort onder een oude kastanjeboom. Hij zit met zijn rug tegen de stam en benen languit in het gras. In zijn mond zit een lange grasspriet. Ontspannen lijkt hij te slapen.

Van vere zach hij een man aankomen die de boom op een paar meter passeerde. Hij ziet hem bij de poort aankomen. Als de man klopt wacht Otto een tijdje.

Hij fluit op zijn vingers en kijkt naar de man.
Revenir en haut Aller en bas
fcnal
Bewerber
fcnal


Nombre de messages : 10
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 11:53

Terwijl hij staat te wachten, hoort Fcnal gefluit. Hij kijkt om zich heen, en ziet een man tegen een boom zitten, in zijn mond iets dat op een grasspriet lijkt. Hij gaat duidelijk gebukt onder de hitte. Even uit zijn lood geslagen, stapt Fcnal met veste tred naar hem toe.

Gegroet heer, ik ben Fcnal, eigenaar van twee velden en advocaat in opleiding in het mooie Rotterdam. Ik had me graag aangemeld om lid te worden van de Teutoonse Orde. Mag ik u vragen waarheen ik me dien te begeven om dit objectief te bereiken?
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 12:01

Gegroet heer, ik ben Fcnal, eigenaar van twee velden en advocaat in opleiding in het mooie Rotterdam. Ik had me graag aangemeld om lid te worden van de Teutoonse Orde. Mag ik u vragen waarheen ik me dien te begeven om dit objectief te bereiken?

Otto staat de man moeilijk aan te kijken.

Beste man ik heb geen flauw idee waar u het over heeft. spreekt u ook nederlands?
Revenir en haut Aller en bas
fcnal
Bewerber
fcnal


Nombre de messages : 10
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 12:10

Even fronste Fcnal zijn wenkbrauwen. De man zal waarschijnlijk nog slaapdronken geweest zijn. Al even energiek en krachtig, maar tegelijk respectvol, herhaalde Fcnal zijn vraag.

Waarheen ik me moet begeven om me aan te melden bij de Teutoonse Orde.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 12:20

u moet zich melden bij de poortwachter en aan hem vertellen waarom u denkt dat u van waarde bent voor de orde en of u het handvest gelezen heeft
Revenir en haut Aller en bas
fcnal
Bewerber
fcnal


Nombre de messages : 10
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 12:35

Het handvest heb ik uiteraard gelezen, en waarom ik denk dat ik denk dat ik een meerwaarde voor de Orde ben? Omdat ik een zeer geordende persoonlijkheid heb, en me altijd ten volle inzet voor wat ik doe. Ik wil mezelf ten dienste stellen van de Zeer Hoge, en dat is waarom ik hier ben.

Waar kan ik de poortwachter vinden?
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 13:11

De poortwachter zit ergens in de buurt van de poort onder een boom.

otto moet lachen om zijn eigen grap

Als u naar de poort loopt dan zal ik hem zo open doen. u moet zich melden in de zaal der sollicitanten. De Wärter zal daar bij u komen.
Revenir en haut Aller en bas
fcnal
Bewerber
fcnal


Nombre de messages : 10
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitimeJeu Juil 08 2010, 14:06

Fcnal grijnsde dat hij zich had laten beetnemen. Deze wachter had best wel gevoel voor humor. Wel werd het Fcnal meteen pijnlijk duidelijk dat hij onderaan de ladder kwam te staan wat aanzien betrof. Daar zou hij verandering in moeten brengen door zijn daden, en zijn gladde tong zou hem hierbij - in tegenstelling tot op de advocatenschool - niet van pas komen: de Zeer Hoge doorziet woorden...

Hij bedankte de wachter, en ging verder.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst fcnal Empty
MessageSujet: Re: Aankomst fcnal   Aankomst fcnal Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst fcnal
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: