Ordre Teutonique
Wachtpost Blason10
Ordre Teutonique
Wachtpost Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon EV6.5 : où trouver le Bundle Lot 6 Boosters Fable ...
Voir le deal

 

 Wachtpost

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Dirk Eeckhaut




Nombre de messages : 4
Localisation RR : Durbuy

Wachtpost Empty
MessageSujet: Wachtpost   Wachtpost Icon_minitimeLun Mar 25 2013, 11:13

Heer Otto,

Ik ben een zwerver; mijn wapens heb ik zoals gevraagd achtergelaten. Wilt u zo goed zijn me verder te leiden op dit Pad alwaar ik hoop wijsheid, kracht en liefde te mogen ontwikkelen met het doel deze in te zetten voor mijn naaste, zowel mens als dier.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Wachtpost Empty
MessageSujet: Re: Wachtpost   Wachtpost Icon_minitimeMar Mar 26 2013, 13:05

Otto bekijkt de man die opeens voor de poort stond, aankloppen deed men tegenwoordig blijkbaar niet meer, de man kon blij zijn dat hij in de buurt zat of hij had er nog lang kunnen staan zonder opgemerkt te worden. Desondanks was Otto deze dag in een goed humeur, wat niet zo erg vaak voorkwam. Bovendien bespaarde het hem weer werk dat de man zijn wapens al had achtergelaten.

Voor ik u kan doorlaten moet u eerst het handest nog lezen.

Hij wees de man op een papier dat ophing naast de poort (https://ordreteutonique.1fr1.net/t249-dutch-handvest-der-teutoonse-orde)
Revenir en haut Aller en bas
Dirk Eeckhaut




Nombre de messages : 4
Localisation RR : Durbuy

Wachtpost Empty
MessageSujet: Re: Wachtpost   Wachtpost Icon_minitimeMer Mar 27 2013, 11:01

Dirk was blij dat de deur werd geopend. Hij had inderdaad moeten aankloppen. De woeste gestalte van Heer Otto boezemde ontzag in doch iets in zijn ogen straalde vertrouwen uit. Dirk ontdeed zich van zijn mantel en zijn tuniek met het rode tempelierskruis werd zichtbaar. "Inderdaad, Heer Otto" beaamde hij "ik ben een tempelier op de vlucht voor de soldaten van de Franse koning. Vele van mijn medebroeders hebben de dood gevonden, in de folterkamer of op de brandstapel. Dezen die overblijven trachten zich aan te sluiten bij andere orden. Gezien er Duits bloed door mijn aderen stroomt, vraag ik nederig om opgenomen te worden door de Teutoonse ridderorde. U kent mij niet en ik zal mijn loyauteit moeten bewijzen. Hierbij neem ik dan ook kennis van het handvest; dit verschilt niet veel van de eed die ik jaren geleden voor de grootmeester van onze thans gebroken orde heb gezworen.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Wachtpost Empty
MessageSujet: Re: Wachtpost   Wachtpost Icon_minitimeMer Mar 27 2013, 17:18

Otto knikt als de man zijn uitleg gedaan heeft, straalde hij soms uit dat hij heel het levensverhaal moest weten van iedereen die aan de poort kwam? Maar zijn goede humeur was nog steeds in tact dus deed hij verder niet echt moeilijk.

U kan binnengaan, naar de zaal der sollicitanten, daar zal de warter u verder helpen.

https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Wachtpost Empty
MessageSujet: Re: Wachtpost   Wachtpost Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Wachtpost
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» SilverScaraB meldt zich bij de wachtpost

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: