Ordre Teutonique
Aankomst JuliusV Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst JuliusV Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

 

 Aankomst JuliusV

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
JuliusV
Invité




Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeJeu Juil 12 2007, 13:55

Na een lange reis arriveert JuliusV aan de poorten van de Orde. Aldaar ziet hij de wachter van de Generale Commando-Post der Teutonische Orde.

Mijn naam is JuliusV, ik ben slechts een nederige boer uit Leiden, het Graafschap Holland. Aldaar probeer ik zo goed mogelijk volgens de normen en waarden van de kerk te leven. Ik ben geboren in het jaar 1431 te Sighisoara. Ik ben gevraagd lid te worden van de Teutonische Orde, gelijk de reden van mijn aanwezigheid alhier. Mijn wens is toe te treden opdat ik mijn geloof kan beschermen tegen zondaars en de opkomende heidenen uit het Ottomaanse Rijk.

Als de wachtpost vraagt of JuliusV wapens bij zich draagt knielt hij, buigt zijn hoofd en toont enkel zijn houten oefenzwaard.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeVen Juil 13 2007, 10:54

Otto die een vreemdeling had zien aankomen, liep naar de porrt en groette.

Vriendelijke groet heer JuliusV,