Ordre Teutonique
Aankomst JuliusV Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst JuliusV Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

 

 Aankomst JuliusV

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
JuliusV
Invité




Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeJeu Juil 12 2007, 13:55

Na een lange reis arriveert JuliusV aan de poorten van de Orde. Aldaar ziet hij de wachter van de Generale Commando-Post der Teutonische Orde.

Mijn naam is JuliusV, ik ben slechts een nederige boer uit Leiden, het Graafschap Holland. Aldaar probeer ik zo goed mogelijk volgens de normen en waarden van de kerk te leven. Ik ben geboren in het jaar 1431 te Sighisoara. Ik ben gevraagd lid te worden van de Teutonische Orde, gelijk de reden van mijn aanwezigheid alhier. Mijn wens is toe te treden opdat ik mijn geloof kan beschermen tegen zondaars en de opkomende heidenen uit het Ottomaanse Rijk.

Als de wachtpost vraagt of JuliusV wapens bij zich draagt knielt hij, buigt zijn hoofd en toont enkel zijn houten oefenzwaard.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeVen Juil 13 2007, 10:54

Otto die een vreemdeling had zien aankomen, liep naar de porrt en groette.

Vriendelijke groet heer JuliusV,

Ik zie dat u een nieuwe recruut wil zijn. Best, daar ben ik zeer blij om, heeft u het handvest gelezen? Gaat u er mee akoord, denkt u dat u de Kerk en de Paus kan dienen zoals deze het zegt zoals het moet?
Bent u bereid om uw hogeren in de Orde te respecteren?
Revenir en haut Aller en bas
Sjnoel
Ritter
Ritter
Sjnoel


Nombre de messages : 1056
Localisation RR : Leiden
Niveau : Citoyen-Tailleur

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeVen Juil 13 2007, 10:59

Sjnoel had vernomen dat er weer een nieuweling was gekomen. Hij liep naar de poort waar hij Otto, die met de vreemdeling zag praten, staan.

Gegroet,

Ah JuliusV, hoe maakt u het? Ik zie dat u mijn uitnoging aanvaard hebt, ik ben verheugd om dat te zien. Ik merk uit uw verhaal, waar naar ik aandachtig geluisterd heb dat u waarschijnlijk de militaire kant van de Orde wil opgaan.

Dit vind ik een goed plan, wij hebben troepen nodig om te strijden in het geval als dat nodig is.

Als u het handvest heeft gelezen, zeg het dan, dan breng ik u naar de Zaal der Neulingen.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Invité




Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeVen Juil 13 2007, 11:59

Beste Otto en Sjnoel,

Ik heb het handvest gelezen en ik ben van mening dat ik de Kerk en de Paus kan dienen zoals dat in het handvest wordt gezegd. Tevens ben ik in staat de hogeren in de Orde te respecteren. Beter nog: ik respecteer ieder lid van de Orde.

Wat de heer Sjnoel zegt is correct. Ik zou inderdaad de Militaire kant van de Orde opgaan.

In afwachting van uw reactie,

JuliusV
Revenir en haut Aller en bas
Sjnoel
Ritter
Ritter
Sjnoel


Nombre de messages : 1056
Localisation RR : Leiden
Niveau : Citoyen-Tailleur

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeVen Juil 13 2007, 17:43

Sjnoel keek blij naar JuliusV.

Fijn, ik ben blij om te horen wat u zegt. U bent van harte welkom als Neuling van de Teutoonse Orde en mag naar de Zaal der Neulingen gaan.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Invité




Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeSam Juil 14 2007, 04:24

JuliusV maakt een diepe buiging en begeeft zich naar de Zaal der Neulingen.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeLun Aoû 27 2007, 10:13

Wederom wordt JuliusV bij de poort tegengehouden.

Ik wens Sjnoel te spreken.
Revenir en haut Aller en bas
Sjnoel
Ritter
Ritter
Sjnoel


Nombre de messages : 1056
Localisation RR : Leiden
Niveau : Citoyen-Tailleur

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeLun Aoû 27 2007, 10:26

Sjnoel ziet een man aankomen, hij heeft al een idee wie het is.

Fijn dat u gekomen bent,

Gaat u voort.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeLun Aoû 27 2007, 10:37

Dank voor de snelle reactie en het warme ontvangst!

JuliusV loopt snel verder naar de Zaal der Nieuwelingen.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitimeLun Aoû 27 2007, 10:41

Eenmaal aangekomen bij de Zaal der Nieuwelingen bemerkt hij dat deze voor hem nog steeds gesloten is.

Had ik wellicht een sleutel moeten krijgen?

JuliusV snapt er maar bar weinig van. Hij zakt ineen naast de deur en valt daar in een diepe, maar onrustige slaap.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst JuliusV Empty
MessageSujet: Re: Aankomst JuliusV   Aankomst JuliusV Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst JuliusV
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: