Ordre Teutonique
Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

 

 Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitimeDim Nov 22 2015, 11:55

Op aanraden van de aartsbisschop begeeft Roderick zich naar de Teutoonse Orde. Onderweg vroeg hij zich al het een en ander af.
Hij hoopt veel antwoorden te vinden hier.

Eenmaal bij de poort wil Roderick zich voorstellen aan de poortwachter, hij doet dit erg voorzichtig. Hij heeft de aartsbisschop namelijk horen zeggen dat de poortwachter niet altijd even vriendelijk reageert.


Gegroet Heer, mijn naam is Roderick Niemandszoon. En ik heb interesse in de Teutoonse Orde.
Ik wil hier graag wat antwoorden op mijn vragen vinden. Zou ik naar binnen mogen?
Vraag Roderick erg voorzichtig.

Zenuwachtig wacht hij op een antwoord.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitimeDim Nov 22 2015, 17:26

Het weer was de laatste tijd omgeslagen. Otto was altijd extra chagerijnig wanneer het regenachtig weer was en afgelopen week had het een aantal keer geregend.  Niettegenstaande dat het nu niet regende was dit nog steeds zichtbaar in zijn humeur. Nors kijkt hij Roderick aan en mompelde hij wat tegen zich zelf; Niemandszoon, Niemandszoon, nog nooit van gehoord, meer info geven doen ze niet meer... Terwijl hij in zichzelf aan het mompelen was verplaatste hij zich om een plakaatje naast de poort aan te duiden

https://ordreteutonique.1fr1.net/t249-dutch-handvest-der-teutoonse-orde

Eerst moet je dit lezen en je wapens aan mij geven
Revenir en haut Aller en bas
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitimeLun Nov 23 2015, 00:46

Niemandszoon, Niemandszoon, nog nooit van gehoord, meer info geven doen ze niet meer...

Eerst moet je dit lezen en je wapens aan mij geven


Roderick was hierop voorbereid en zei terug. Ik heb het handvest al gelezen, wapens heb ik niet.
Mijn enige probleem is de doop, ik heb net gister mijn doop aangevraagd, dus ik ben nog niet officieel gedoopt.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitimeMer Nov 25 2015, 05:16

Otto keek nog steeds nors maar opende wel de poort. Het was niet zijn probleem dat de man niet gedoopt was. Hij gaf de richting van de zaal der sollcitanten aan waarna hij zich weer terugtrok in zijn toch iets wat warmere kamertje naast de poort.

https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten
Revenir en haut Aller en bas
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitimeMer Nov 25 2015, 08:24

Iets wat twijfelend zegt Roderick. Dank U Heer, maar ik kan er niet in...
Zegt Roderick onzeker.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]   Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH] Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Roderick Niemandszoon. [DUTCH]
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: