Ordre Teutonique
Magic komt aan.. Blason10
Ordre Teutonique
Magic komt aan.. Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

 

 Magic komt aan..

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Magic
Banni



Nombre de messages : 48
Localisation RR : Leiden

Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 08:23

Het is midden in de middag wanneer Magic tussen alle werkzaamheden door bij de poorten van de Teutoonse Orde aankomt. Ze heeft enkele dagen geleden al een brief van de Hochmeister ontvangen, maar heeft al die tijd getwijfeld of dit wel iets voor haar was. Ze heeft het handvest al gelezen en kan het prima vinden in de teksten.

Feit blijft dat ze nog steeds niet zeker is, vooral omdat ze niet echt weet wat er haar allemaal te wachten staat. Maar, dapper als ze is, loopt ze recht op die boom van een vent af, die naar horen zeggen, Otto heet.


Goedemiddag. Ik heb een uitnodiging van de Hochmeister ontvangen. Ik moest mij bij u melden?
Revenir en haut Aller en bas
Gast
Invité




Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 10:14

als Sirrobert weer eens door het kasteel slenterd, komt hij bij de wachtpost aan, waar hij magic ziet staan

heej, ben jij er ook al
fijn dat er zo veel bekende in de orde komen
Revenir en haut Aller en bas
diekiejj

diekiejj


Nombre de messages : 341
Localisation RR : HEL

Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 12:23

Komt snel aanlopen als ze Magic ziet.
Goeie avond Magic en Sirrobert. Ik hoop dat Otto snel komt, hij heeft het nogal druk namelijk.
Revenir en haut Aller en bas
Sjnoel
Ritter
Ritter
Sjnoel


Nombre de messages : 1056
Localisation RR : Leiden
Niveau : Citoyen-Tailleur

Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 13:52

Er staat een kille wind die avond, en de HochMeister baand zich een weg door het enorme fort van de Teutonen, deze rijke Orde, bestaand uit dienaren van God en sommige eliten van de Hollandse maatschappij. Aankomend bij de poort, ziet hij Neuling Sirrobert, Wärter Diekiejj en Magicduo.

Gegroet allen,

Hij maakt een kleine buiging.

Ik zie dat u gekomen bent Magicduo! Kom binnen, diekiejj zal u de weg voor gaan, uw man is geloof ik al aangekomen.

Ik wens u een fijne dag allen, ik ben hier niet vaak te zien, dus dit is een uitzondering.


En hij verdween met zijn lange mantel achter hem wapperend.
Revenir en haut Aller en bas
diekiejj

diekiejj


Nombre de messages : 341
Localisation RR : HEL

Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 13:57

Hallo Sjnoel. Ach, geen Otto deze keer ?
Kijkt verbaast, maar trekt dan weer haar gezicht in de plooi.
Kom maar mee naar de zaal der Neulingen Magic.
Loopt de poort door.
Revenir en haut Aller en bas
Sjnoel
Ritter
Ritter
Sjnoel


Nombre de messages : 1056
Localisation RR : Leiden
Niveau : Citoyen-Tailleur

Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitimeJeu Oct 04 2007, 15:32

Sjnoel draait zich even om.

Nee, hij is druk met de anderen Smile En voelt zich niet zo lekker Sad
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Magic komt aan.. Empty
MessageSujet: Re: Magic komt aan..   Magic komt aan.. Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Magic komt aan..
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Kiodred komt aan
» Tigerlors Komt aan
» Toberk komt aan
» Raldar komt aan
» Emma komt aan.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: