Ordre Teutonique
Aankomst van leon te Krimpen Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst van leon te Krimpen Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

 

 Aankomst van leon te Krimpen

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Leon
Bewerber



Nombre de messages : 3
Localisation RR : Leiden

Aankomst van leon te Krimpen Empty
MessageSujet: Aankomst van leon te Krimpen   Aankomst van leon te Krimpen Icon_minitimeLun Sep 19 2011, 10:47

Leon reed op zijn gemak richting een van de leenheren van Holland. Dit keer was het het Baronie Krimpen dat hij aandeed.

Met zijn paard en wandelstok liep hij stapvoets richting de poorten en wachtte hier rustig tot er iemand zou komen om de poort te openen.

Tijdens het wachten keek hij rond naar wat hij zag.
Sommige gebieden van Holland kon hij niet vaak genoeg komen.

Hij sprak naar de man die naar hem toe kwam en vertelde wie hij was.


Ik heer, Ik ben Leon van Straeten, Graaf van Holland, ik bak nog altijd broodjes voor de inwoners van Leiden, mocht u eens zin hebben zie ik u graag komen.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst van leon te Krimpen Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van leon te Krimpen   Aankomst van leon te Krimpen Icon_minitimeLun Sep 19 2011, 15:42

Otto is in een diepe slaap. Hij wordt ruw gewekt door hoefgetrappel voor de poort. Hij opent de poort, en kijkt door het luikje. Daar ziet hij een rijkelijk gekleedde man, maar zonder gevolg. Dat is nieuw voor hem... Zodra de man zijn eerste woord zegt begint hij al hard te lachen. Hij denkt: Ja, en ik ben de Paus zelf! Maar als hij dat hardop zou zeggen, kan hij wel gedag zeggen tegen z'n makkelijke baan. Hij kijkt de man chagerijnig aan.Ze zullen wel op u wachten, u kunt doorlopen. Zegt hij neutraal, en opent de poort. Zodra de man binnen is, laat hij hem door. Zodra de man binnen is sluit de poort weer, en gaat Otto weer in zijn huisje zitten, en even later slaapt hij weer.
Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst van leon te Krimpen
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: