Ordre Teutonique
[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Blason10
Ordre Teutonique
[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Pokémon Évolutions Prismatiques : coffrets et dates de sortie de ...
Voir le deal

[RP] Aankomst Hunt en vrienden

5 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Otto
Gardien
Otto

Localisation RR : Poste de Garde

[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeVen Juin 26 2009, 13:36

Dag Wärter. Er staan hier een groep mensen voor de poort die zeggen dat ze op uitnodiging van de hochmeister komen maar ik heb er een vremd gevoel bij.

Otto geeft de brief aan Wärter Elequest
Revenir en haut Aller en bas
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler
Elequest

Localisation RR : holland, Haarlem
Niveau : level 4 kerk

Feuille de personnage
Force:
[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Left_bar_bleue0/0[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
Niveau:
Armement:

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeVen Juin 26 2009, 14:54

hmmm. Je hebt gelijk Otto. deze brief is vals. Ik weet dat de hochmeister geen brieven schrijft. net als ik. We trachten in onze functie neutraal te blijven.

Dan loopt hij naar de man aan de poort.

Dag heer .... Hunt?

Ik ben Elequest. De wärter van deheilige relikwieën. Waar kan ik u mee van dienst zijn?

Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeLun Juin 29 2009, 06:39

Na een paar minuten geroezemoes aan te moeten horen aan de poort begint Follia toch wel geïrriteerd te raken, ze heeft niet zoveel geduld als ze dacht. Uit irritatie begint ze ritmisch met haar voet te stappen. Als het nog even duurt loopt ze er heen en vraagt ze wat er in hemels naam aan de hand is, waarom het zo lang duurt. Ze rolt met haar ogen, gaat door met het stappen, en zucht.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 05:09

Nyx ziet dat Follia een beetje ongedurig begint te worden en raakt zelf ook wat geïrriteerd. Hunt lijkt een beetje staan dagdromen en reageert niet echt op de woorden van de mannen die achter de poort staan (Otto, Deathseeker, Elequest). Nyx zwaait eens door Hunt zijn blikveld, maar er komt geen reactie, ze besluit om dan zelf het heft maar in hand te nemen. Ze kijkt Elequest aan en spreekt tegen hem.

Beste heer Elequest, mijn vriend Hunt hier heeft, recentelijk, enkele gesprekken gehad met Hochmeister Sonho de Ligne Carvalho Guimarães. Deze gesprekken gingen over het toetreden van enkelen van ons tot de Teutoonse Orde. Zoals u kunt zien, heeft Hochmeister Sonho zelf zijn toestemming gegeven om ons toe te laten tot Krimpen. Als u wilt, mag u om zijn persoonlijke bevestiging vragen, heer.
Silvain
[NL] Ordensmarschall
[NL] Ordensmarschall
Silvain

Localisation RR : Rotterdam

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 07:46

Deathseeker kijkt eens goed naar de brief en werpt dan een blik op de groep die buiten stond te wachten.
Hij had een erg slecht voorgevoel, het gevoel wat hij wel eens heeft als hij in gevecht moet treden. Maar dat zal hier toch niet gebeuren? Niet op het grondgebied van de Orde?

Hij houd zijn zwaard toch maar wat losjes in zijn schede en spreekt tegen otto zo dat de anderen hem niet kunnen horen

Ik ben het helemaal eens met Elequest Otto.
Volgens mij is deze brief vals.

Maar wellicht kan de Hochmesiter zelf hier licht op werpen.
Maar ik zou hem nu niet graag hier bij willen betreken.
Ik heb een heel slecht voorgevoel hierover volgens mij zijn ze naar meer opzoek dan alleen toetreding tot de orde blijf op je hoede otto!

Maar in de tussentijd kunnen we hen niet zomaar weigeren. Wat als de Hochmeister ze wel heeft uitgenodigd?

[i]Deathseeker denkt diep na, ze zijn met velen.
3 man zou hij wellicht in een eerlijk gevecht met gods hulp aan kunnen.
Maar dit zijn er toch teveel voor hem alleen. En Otto ziet er niet uit als een echte vechtersbaas. Wat te doen....

Otto ik denk dat we hen maar moet begeleiden naar Hochmeister.
Ik zal zelf als bewaking optreden. We moeten wel een paar andere Ritters mee hebben eigenlijk want hoe sterk ik ook ben ik kan ze nooit allemaal aan mocht het verkeerd lopen...
Veiligheid voor alles en zeker als het om onze Hochmeister gaat.

U bent de poortwachter Otto. Het woord is aan u.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 08:05

Arakasi komt onopvallend aangerend, hij kijkt even naar het groepje bij de poort en sluit achteraan aan.. Hij houdt zich stil en wacht tot iemand hem opmerkt
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 08:07

Follia hoorde iemand aan komen rennen. Zonder zich om te draaien weet ze al wie het is, Arakasi.

En jij zei dat ík laat was.. mompelt ze tegen Nyx.
Otto
Gardien
Otto

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 14:58

heer Hunt?
Hunt
Bewerber

Localisation RR : Amsterdam

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMar Juin 30 2009, 17:53

Hunt kijkt op. Nou, volgens mij was het woord aan u, heer Otto, niet aan mij. Zeg het maar, mogen wij eindelijk binnen?
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler
Elequest

Localisation RR : holland, Haarlem
Niveau : level 4 kerk

Feuille de personnage
Force:
[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Left_bar_bleue0/0[RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
Niveau:
Armement:

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMer Juil 01 2009, 15:38

Beste heer Elequest, mijn vriend Hunt hier heeft, recentelijk, enkele gesprekken gehad met Hochmeister Sonho de Ligne Carvalho Guimarães. Deze gesprekken gingen over het toetreden van enkelen van ons tot de Teutoonse Orde. Zoals u kunt zien, heeft Hochmeister Sonho zelf zijn toestemming gegeven om ons toe te laten tot Krimpen. Als u wilt, mag u om zijn persoonlijke bevestiging vragen, heer.

En wie bent u?

Ik heb enigetijd geleden een gesprek met de hochmeister gehad. We hebben samen afgesproken dat Hij als Hochmeister en ik Als Wärter geen schriftelijk aanbevelingen zullen doen om neutraal te blijven. Vandaar mijn twijffel

Otto
Gardien
Otto

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeMer Juil 01 2009, 15:57

Heer Hunt u mag alleen naar binnen. U verplaatst zich alleen binnen de muren van krimpen met Bruder Deathseeker aan u zij. Ik wil u wapens hebben.
U gaat naar de zaal der sollicitanten. De Wärter zal u daar ontvangen met de Hochmeister.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeJeu Juil 02 2009, 06:15

En wie bent u?

Ik heb enigetijd geleden een gesprek met de hochmeister gehad. We hebben samen afgesproken dat Hij als Hochmeister en ik Als Wärter geen schriftelijk aanbevelingen zullen doen om neutraal te blijven. Vandaar mijn twijffel

Nyx beseft nu pas dat ze zich helemaal is vergeten voor te stellen, en dat dat wel zo netjes was geweest, misschien was ze door haar ongeduld wat overhaast geweest.

Excuseer mij dat ik mij vergeet voor te stellen heer, mijn naam is Nyx, Nyx Castelmagno en ik snap uw twijfel, vandaar mijn voorstel om verificatie te vragen.

Ondertussen had Nyx gemerkt dat Hunt zijn gesprek met Otto voortzette.

Maar ik merk dat mijn vriend hier zelf het gesprek weer voortzet, dus als u het niet erg vindt, houd ik mij weer wat op de achtergrond en laat hem het woord doen.

Dat gezegd hebbende draait Nyx zich om en loopt naar Follia. Ze pakt Follia's oorlel stevig vast en fluistert iets in haar oor.

Niemand houdt van wijsneuzen, Follia, wacht maar tot we thuis zijn... En nu wil ik je niet meer horen, je verstoort de missie nog!

Dan laat Nyx Follia's oorlel weer los, gaat naast haar staan en wacht af hoe het verder loopt.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeJeu Juil 02 2009, 09:07

Niemand houdt van wijsneuzen, Follia, wacht maar tot we thuis zijn... En nu wil ik je niet meer horen, je verstoort de missie nog!

Zegt Nyx en houd haar stevig aan haar oorlel vast. Meteen uit reactie grijpt Follia haar pols vast en zet haar nagels erin, totdat ze weer loslaat.

Grrrrr.. Mam! gromt ze tussen haar tanden door en gaat een eindje verderop staan.
Hunt
Bewerber

Localisation RR : Amsterdam

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeJeu Juil 02 2009, 09:32

Hunt schudt zijn hoofd heen en weer. Ik ben niet alleen uitgenodigd en zal ook niet alleen binnengaan, einde discussie.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeLun Juil 06 2009, 15:06

*bump*
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeDim Juil 12 2009, 14:23

Follia wacht.. en wacht.. en wacht..
Ze krijgt kramp in haar been en springt weer op haar paard.
Ze zucht en kijkt een keer met nijdige blik naar de grote poortwachter.
Ze begint nu toch wel serieus te overwegen om weer naar huis te gaan.
Otto
Gardien
Otto

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeDim Juil 12 2009, 16:37

Ik ben niet alleen uitgenodigd en zal ook niet alleen binnengaan, einde discussie.

Otto kijkt de man strak aan. Dan haald hij zijn schouders op en draait zich om.

Nou dan blijf je toch buiten staan. Het maakt mij niet uit.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitimeJeu Juil 16 2009, 12:10

Arakasi kijkt naar de rest, het duurt hem wel erg lang..
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: [RP] Aankomst Hunt en vrienden   [RP] Aankomst Hunt en vrienden - Page 2 Icon_minitime

[RP] Aankomst Hunt en vrienden
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2