Ordre Teutonique
aankomst palmke Blason10
Ordre Teutonique
aankomst palmke Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-14%
Le deal à ne pas rater :
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 – RAM 8Go/SSD 256Go
799 € 930 €
Voir le deal

 

 aankomst palmke

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
palmke
Neuling
Neuling



Nombre de messages : 9
Localisation RR : rotterdam

aankomst palmke Empty
MessageSujet: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeDim Juin 06 2010, 15:46

palmke kwam aan de poort van de orde aan hij had er al veel van gehoord van de orde

palmke klopt op de poort en wacht tot er iemand hem komt helpen
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeLun Juin 07 2010, 15:06

Otto is druk bezig met het dromen over zijn heldendaden op het slagveld. Hij bedenkt zich dat hij op de schouder van andere teutonen de poort van krimpen binnen gedragen wordt. Plotseling bedenkt hij zich dat het geklpa van alle mensen geen geklap maar geklop is.

Hij schrikt waker en ziet iemand bij poort staan.
Hij doet het luikje open en kijkt even rond....





Ja?
Revenir en haut Aller en bas
palmke
Neuling
Neuling



Nombre de messages : 9
Localisation RR : rotterdam

aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeLun Juin 07 2010, 15:12

goededag heer otto mijn naam is palmke kelton di saronno zoon van bruder say di saronno

en met ritter nikolaj ben ik ook goed bevriend ik had graag bij de orde gekomen omdat het intressant is en wil in de voetsporen treden van mijn vader
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeLun Juin 07 2010, 15:21

goededag heer otto mijn naam is palmke kelton di saronno zoon van bruder say di saronno

en met ritter nikolaj ben ik ook goed bevriend ik had graag bij de orde gekomen omdat het intressant is en wil in de voetsporen treden van mijn vader


Intressant? een mooie boswandeling is ook intresant. Heeft je vader je niet meer bijgebracht?
Revenir en haut Aller en bas
palmke
Neuling
Neuling



Nombre de messages : 9
Localisation RR : rotterdam

aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeLun Juin 07 2010, 15:38

mijn vader had mij al ingelicht over U.

Hij las me reeds voor uit het Handvest van de Orde toen ik nog in de luiers liep, en nu is de tijd daar dat ik mij bij de Orde wil aansluiten om zodoende Jah's woord beter te leren verspreiden. ik ben hem zeer dankbaar voor en ik ga altijd naar de kerk van rotterdam en ben nu ook aanwezig bij het afscheid van wijlen hochmeister tristan hij heeft nog de trouwdienst van mijn ouders gedaan heb veel van hem nog kunnen opsteken
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitimeLun Juin 07 2010, 15:51

Niet zo brutaal he jongeman! Ik kan je loopbaan bij de orde erg kort houden.

Otto klapt het luikje weer dicht.

even later wordt de gevallen stilte verstoord door een krakend slot. dan is het het weer stil
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





aankomst palmke Empty
MessageSujet: Re: aankomst palmke   aankomst palmke Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
aankomst palmke
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» aankomst MeneerSauron
» Aankomst Bartus
» Aankomst Ramshield.
» Aankomst van DragothAr

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: