Ordre Teutonique
aankomst van marstonvon Blason10
Ordre Teutonique
aankomst van marstonvon Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

 

 aankomst van marstonvon

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
marstonvon
Hospittler
Hospittler



Nombre de messages : 29
Localisation RR : Leiden

aankomst van marstonvon Empty
MessageSujet: aankomst van marstonvon   aankomst van marstonvon Icon_minitimeLun Jan 23 2017, 11:47

Het is al een aantal dagen geleden dat Hochmeister Kimahri hem had gevraagd zich aan te sluiten bij de Teutoonse Orde. Vanwege drukte had hij zijn reis wat moeten uitstellen, maar nu is hij er. Marstonvon staat voor de poort van de Teutoonse Orde te Krimpen. Ernaast staat een wachtpost. Waar moet ik me nu melden, denkt marstonvon bij zichzelf. Even aarzelt hij, maar al snel begint hij tweemaal te bonzen op de poort. Niet al te zacht, net zomin te luid. Dat zou erg onbeleefd zijn. Daarna roept marstonvon:

Hallo, ik kom me melden bij de Teutoonse Orde. Zit ik hier goed?

Je weet maar nooit denkt marstonvon bij zichzelf. Straks zit hij weer eens bij de verkeerde plek. Het is een gewoonte van hem. Met geduld en spanning hij af op reactie...
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

aankomst van marstonvon Empty
MessageSujet: Re: aankomst van marstonvon   aankomst van marstonvon Icon_minitimeMar Jan 24 2017, 15:45

Wat zullen we nu weer eens gaan krijgen, een heus gebons weerklinkt doorheen het wachthuis als er stevig op de buitenpoort word geklopt.

Een stem weerklonk tussen de bonzen ...
Hallo, ik kom me melden bij de Teutoonse Orde. Zit ik hier goed?

Morrend open ik de poort en bekijk de heer die voor me stond ....

U bent idd in Krimpen men beste .. als u de vestiging van de Teutoonse orde zoekt dan bent u juist.

Eerst dit lezen graag en ook uw wapens hier achterlaten....

handvest Teutoonse Orde
Revenir en haut Aller en bas
marstonvon
Hospittler
Hospittler



Nombre de messages : 29
Localisation RR : Leiden

aankomst van marstonvon Empty
MessageSujet: Re: aankomst van marstonvon   aankomst van marstonvon Icon_minitimeMar Jan 24 2017, 16:29

Na een tijdje wachten wordt de poort opengedaan. Er staat daar een man die een beetje chagrijnig kijkt. Nou, denkt marstonvon bij zichzelf. Dan wordt hij aangesproken.

U bent idd in Krimpen men beste .. als u de vestiging van de Teutoonse Orde zoekt dan bent u juist.

Marstonvon haalt al opgelucht adem. Gelukkig zit hij toch goed. Dan denkt hij bij zichzelf. De lijfwacht mag misschien wel wat boos kijken, maar zijn reactie is juist zeer vriendelijk. Zo blijkt maar weer dat ik niet altijd moet afgaan op iemands houding. Dan gaat hij verder.

Eerst dit lezen graag en ook uw wapens hier achterlaten....

Hierop reageert marstonvon

Hier hebt u mijn zwaard en schild.

Hij overhandigt zijn wapenuitrusting. Dan leest hij het papier dat de lijfwacht hem had gegeven. Wat erop staat is zeer helder. Opeens bedenkt hij zich.

Waar zijn mijn manieren eigenlijk. Ik ben marstonvon en kom uit Leiden. Als er nog meer dingen zijn die u van me wil weten. Daar mag u gerust naar vragen. Opnieuw vergeet hij iets. Oh ja...

Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen wie u bent, mijnheer?
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

aankomst van marstonvon Empty
MessageSujet: Re: aankomst van marstonvon   aankomst van marstonvon Icon_minitimeJeu Jan 26 2017, 09:35

Na het lezen overhandigde de jonge heer zijn wapens en even ging men blik over het zwaard en schild ...
Hier hebt u mijn zwaard en schild.

U kan deze opnieuw krijgen als u het domein verlaat ...wilt u toch beter met een zwaard leren omgaan kan u best de oefenzwaarden gebruiken binnen het kasteel.

Waar zijn mijn manieren eigenlijk. Ik ben marstonvon en kom uit Leiden. Als er nog meer dingen zijn die u van me wil weten. Daar mag u gerust naar vragen.

Nog willen weten .. met een vragende blik kijk ik de heer aan ... een goed glas thee en een warm vuur dat is wat ik nu wil .....

Mag ik zo vriendelijk zijn om te vragen wie u bent, mijnheer?


Met enige ergernis antwoord ik de heer voor me die marstonvon leek te heten .... Ik ben Otto .. Wachter der Teutonen...

Een kleine map overhandigde ik nog snel en zei nog snel .. gaat u richting de zaal der sollicitanten ... de Hochmeister of Wärter zal u daar ontvangen.

https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten

Een groot stuk hout werp ik snel op het bijna gedoofde vuur ....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





aankomst van marstonvon Empty
MessageSujet: Re: aankomst van marstonvon   aankomst van marstonvon Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
aankomst van marstonvon
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst Sir. Jonas
» aankomst Crocifixio
» [RP] Aankomst van Godfried
» Aankomst Kimahri

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: