Ordre Teutonique
Xeado De Ligne komt aan Blason10
Ordre Teutonique
Xeado De Ligne komt aan Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

 

 Xeado De Ligne komt aan

Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité




Xeado De Ligne komt aan Empty
MessageSujet: Xeado De Ligne komt aan   Xeado De Ligne komt aan Icon_minitimeMer Nov 07 2007, 14:13

Xeado komt aan bij de gigantische poort. Hij ziet een wachter aan de poorten staan. Hij kijkt Xeado nogal fors aan.

Gegroet, ik ben Xeado de Ligne (neef van Ghislenus De Ligne) en ik ben door heer hochmeister Sjnoel uitgenodigd om tot de Teutonische Orde toe te treden. Ik ben ooit kapitein van het Graafschappelijke leger geweest en was tot voor kort Luitenant.

Kunt u mij doorlaten?
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Xeado De Ligne komt aan Empty
MessageSujet: Re: Xeado De Ligne komt aan   Xeado De Ligne komt aan Icon_minitimeMer Nov 07 2007, 14:18

Otto was net een boek aan het ontcijferen toen hij kabaal aan de poort hoordde. Hij stapte er driftig op af en zag een redelijk gezeten man aan de grote hekken rammelen.

Gegroet, ik ben Xeado de Ligne (neef van Ghislenus De Ligne) en ik ben door heer hochmeister Sjnoel uitgenodigd om tot de Teutonische Orde toe te treden. Ik ben ooit kapitein van het Graafschappelijke leger geweest en was tot voor kort Luitenant.

Kunt u mij doorlaten?


Hallo,

Ik ben Otto, de portier... Heeft u het handvest gelezen?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Xeado De Ligne komt aan Empty
MessageSujet: Re: Xeado De Ligne komt aan   Xeado De Ligne komt aan Icon_minitimeMer Nov 07 2007, 14:24

Ik ben Otto, de portier... Heeft u het handvest gelezen?

Inderdaad ik heb het handvest gelezen en ben steevast van plan om dit na te leven tot men dood.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Xeado De Ligne komt aan Empty
MessageSujet: Re: Xeado De Ligne komt aan   Xeado De Ligne komt aan Icon_minitimeMer Nov 07 2007, 14:27

Otto opende de poort.

Kom verder en ga naar de Zaal der Neulingen te Krimpen.

Welkom.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Xeado De Ligne komt aan Empty
MessageSujet: Re: Xeado De Ligne komt aan   Xeado De Ligne komt aan Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Xeado De Ligne komt aan
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...
» Toberk komt aan
» Raldar komt aan
» Emma komt aan.
» Armanda komt aan

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: