Ordre Teutonique
[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Blason10
Ordre Teutonique
[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

 

 [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Anthonis de ligne
Bewerber
Anthonis de ligne


Nombre de messages : 63
Localisation RR : Rotterdam

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMar Aoû 23 2011, 13:02

Anthonis zit recht in het zadel, zwaard aan de schede links van hem, trots als een pauw. Zoon van de keizer, en hij mag eindelijk aankloppen bij de poorten van de Teutonen. Naast hem rijdt zijn oom, en Anthonis is trots dat hij naaste de Ritter te mogen rijden.

Dan doemt voor om de bocht het imposante kasteel van Baronie Krimpen op. Gelegen aan de uiterwaarden van de Merwe, met de imposante Sint Nikolaas die rivalleert met de westertoren.

Op zak het manifest van de Order en twee brieven zijn op weg naar de Wärter, met zo veel familieleden binnen de Orde is het makkelijk te weten wat te doen.

Hij kijkt eens naar Silvain die een blik van rust over zich krijgt als hij het kasteel ziet. Dan komen ze bij de poorten aan...
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMar Aoû 23 2011, 14:25

Otto zit rustig in zijn wachtershuisje een dutje te doen, eigenlijk zoals hij altijd doet. Vanuit de verte ziet hij stofwolken opstijgen. Hij schat dat het 2 ruiters zijn. Na zoveel jaren hier weet je zoiets ondertussen wel. Knorrig staat hij op, leunend op zijn hellebaard. Hij zet zijn chagrijnige blik op en loopt naar de poort. Daar doet hij een klein luikje open. 1 van de mannen herkend hij, Silvain, al een lid van de Teutoonse Orde. Zo te zien heeft hij een nieuw lid meegenomen. Het wordt hier met de dag drukker, denkt hij. Hallo, Silvain. Wie heb je meegebracht en wat moet hij hier? zegt hij op zijn chagrijnige toon.
Revenir en haut Aller en bas
Silvain
[NL] Ordensmarschall
[NL] Ordensmarschall
Silvain


Nombre de messages : 462
Localisation RR : Rotterdam

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMar Aoû 23 2011, 15:20

Silvain rijd met een glimlach richting de Krimpen, hij had wat zaken te regelen op het terrein en had een nieuwe rekruut meegebracht.

Het was een tijd geleden dat hij zijn broer hier binnenbracht en het leek juist dat hij ook de gene was die Anthonis hierheen bracht. Hij keek even naar hem en zag dat hij de juiste houding had en waarschijnlijk snel door de ranken van de orde zou vliegen.

Eenmaal bij de poort aangekomen zag hij Otto al staan. Het verbaast hem dat de man niet lag te snurken.


Gegroet Otto! Ik heb inderdaad iemand meegebracht. Zijn naam is Anthonis de Ligne, zoals je hoort aan de achternaam is hij familie van mij. Hij is een nieuweling voor de orde. Zouden we naar binnen mogen?

Silvain knipoogde naar Anthonis dat alles goed zou komen.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMar Aoû 23 2011, 15:42

Otto kijkt onderzoekend naar Silvain, en bekijkt dan eens de man die Anthonis zou heten van top tot teen. Ik neem aan dat jij hem al van het een en ander op de hoogte heb gebracht. Hij richt zich naar de nieuweling. Heb je het handvest van de Teutoonse Orde gelezen? Dan valt zijn oog op de schede die aan Anthonis' zijde hangt. Ik zal uw zwaard in beslag moeten nemen, wij zijn een gelovige Orde, wapen zijn strikt verboden.
Revenir en haut Aller en bas
Anthonis de ligne
Bewerber
Anthonis de ligne


Nombre de messages : 63
Localisation RR : Rotterdam

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMar Aoû 23 2011, 23:37

Anthonis had gehoord over de strenge wachter aan de poorten van Krimpen, maar de man kijkt toch wel erg knorrig. Dan introduceerd zijn oom hem om dan door de wachter eens te worden bekeken.

Heb je het handvest van de Teutoonse Orde gelezen? Ik zal uw zwaard in beslag moeten nemen, wij zijn een gelovige Orde, wapens zijn strikt verboden.

Anthonis kijkt toch wel even verbaast over het zwaard gedeelte, het is toch een militair religeuze orde, maar antwoord dan:


Mijn beste, het handvest heb ik gelezen en ik erken de regels gestelt hierin. Ook hier heeft u mijn zwaard opdat ik onbeladen kan binnenstappen daar waar velen van mijn familie mij al voortgingen. Opdat u weet wie ik ben, mijn naam is Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia. Moge Jah zijn licht op u pad schijnen.


Anthonis wacht af...


Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitimeMer Aoû 24 2011, 09:07

Otto kijkt de jongeheer nors aan. Opschepper, met zijn naam. Hij is tevreden met gewoon, Otto. Hij neemt het zwaard aan en bergt het netjes op. Daarna kijkt hij nog even nors naar Silvain. Dan opent hij de poort en laat de heer binnen, met Silvain naast zijn zijde. Hij kijkt de heer arrogant aan, aangezien hij hen toch niet kan zien, tenzij het nieuw in de mode is om ogen in hun rug te hebben. Hij grinnikt nog even bij die gedachte, sluit de poort weer en gaat in zijn wachtershuis zitten, en na enkele minuten is er in de wijde omtrek gesnurk te horen.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Empty
MessageSujet: Re: [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...   [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen... Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
[RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Xeado De Ligne komt aan
» Aankomst van leon te Krimpen
» Armanda komt aan
» Krodaxi komt aan..
» Redduggy komt aan.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: