Ordre Teutonique
Aankomst Konrad Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Konrad Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

 

 Aankomst Konrad

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Konrad_von_Servaes
Bewerber



Nombre de messages : 15
Localisation RR : Leiden

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeDim Mar 04 2012, 02:17

Na een lange en uitputtende reis kwam Konrad aan te Krimpen. Hij klopte de aangekoekte modder van zijn kleren en fatsoeneerde zijn haar. Dan stapte hij naar de monumentale poort en klopte met volle overtuiging drie keer. Daarna zette hij enkele passen achteruit en wachtte.
Revenir en haut Aller en bas
Colar
[NL] Hochmeister
[NL] Hochmeister
Colar


Nombre de messages : 462
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeMar Mar 06 2012, 10:58

Colar kwam net van de kerk wanneer hij Otto zag zitten snurken. Colar, die dit tafereel ondertussen al gewoon was, hecht er niet veel belang aan. Colar is al bijna terug bij het hoofdgebouw wanneer hij iemand op de deur hoort kloppen. Bezoek?
Colar stapt op de poort af en draait even met zijn ogen wanneer hij Otto passeert. Hij graait de sleutelbos van het haakje naast de poort en opent het luikje in de massief houten deur. Voor de poort stond een man. Hij zag er uitgeput uit.


Pax Vobiscum! U bent hier aan de poorten van de Heilige Teutoonse Orde, waarmee kan ik u helpen?
Revenir en haut Aller en bas
Konrad_von_Servaes
Bewerber



Nombre de messages : 15
Localisation RR : Leiden

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeMar Mar 06 2012, 13:17

Plots zag Konrad een luikje opengaan in de grote poort. De twee ogen die verschenen keken hem verbaasd aan.

Pax Vobiscum! U bent hier aan de poorten van de Heilige Teutoonse Orde, waarmee kan ik u helpen?

Konrad schraapte zijn droge keel.

Gegroet Heer ik wil jullie Orde vervoegen en me onderwerpen aan jullie wetten en gedragsregels.
Revenir en haut Aller en bas
Colar
[NL] Hochmeister
[NL] Hochmeister
Colar


Nombre de messages : 462
Localisation RR : Rotterdam

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeMar Mar 06 2012, 13:39

Gegroet Heer ik wil jullie Orde vervoegen en me onderwerpen aan jullie wetten en gedragsregels.

Colar kijkt nog eens goed door het luikje.


Heeft u het handvest reeds gelezen? Zo niet, doe dit dan eerst... Ik ga ondertussen de Wärter halen. Hij is verantwoordelijk voor nieuwe mensen.

Colar beent weg, op naar het hoofdgebouw, op zoek naar Florius.
Revenir en haut Aller en bas
Konrad_von_Servaes
Bewerber



Nombre de messages : 15
Localisation RR : Leiden

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeMar Mar 06 2012, 13:55

Zoals u wenst, Heer

En Konrad plaatste zich comfortabel tegen een steen,wat verwijderd van de poort.
Revenir en haut Aller en bas
Florius
Ritter
Ritter
Florius


Nombre de messages : 504
Localisation RR : County of Holland, Leiden
Niveau : Level 3

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeSam Mar 10 2012, 03:48

Florius loopt langs de poort. Daar ziet hij Colar staan, met een nieuweling.
Hij loopt ernaar toe.
Pax Vobisicum, Colar. Dan kijkt hij naar het nieuwe gezicht, en kijkt is rond waar Otto is.
U wilt zich bij de Teutoonse Orde voegen, heer? Mijn excuses dat u zo lang moest wachten, Otto de poortwachter zal wel liggen te slapen.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.dekoninkrijken.com
Konrad_von_Servaes
Bewerber



Nombre de messages : 15
Localisation RR : Leiden

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeSam Mar 10 2012, 04:00

Konrad ziet dat er wat beweging is en stelt zich recht.
Dan neemt een heer in prachtig gewaad het woord: U wilt zich bij de Teutoonse Orde voegen, heer? Mijn excuses dat u zo lang moest wachten, Otto de poortwachter zal wel liggen te slapen.
Geen probleem heer, antwoord Konrad, geduld is een mooie gave heeft men mij verteld.
Konrad is benieuwd naar wat er nu zal gebeuren.
Revenir en haut Aller en bas
Florius
Ritter
Ritter
Florius


Nombre de messages : 504
Localisation RR : County of Holland, Leiden
Niveau : Level 3

Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitimeDim Mar 11 2012, 10:20

Komt u binnen, en begeeft u zich naar de zaal der Sollicitanten, en dan kom ik er ook aan, ik moet eerst nog enkele dingen voorbereiden voor u. zegt Florius met een glimlach.
Hij is blij dat er de laatste tijd weer nieuwe leden zich bij de Teutoonse Orde voegen.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.dekoninkrijken.com
Contenu sponsorisé





Aankomst Konrad Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Konrad   Aankomst Konrad Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Konrad
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst Sonho
» aankomst chac
» aankomst palmke
» Aankomst van Sepora

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: