Ordre Teutonique
De aankomst van Anton de Ligne Blason10
Ordre Teutonique
De aankomst van Anton de Ligne Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

 

 De aankomst van Anton de Ligne

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Petrus_Antonius
Bewerber
Petrus_Antonius


Nombre de messages : 9
Localisation RR : Holland

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeMar Sep 18 2012, 03:18

Na een lange reis arriveert Anton bij de Teutoonse Orde. Gemotiveerd door familietraditie, maar vooral door het verval van het geloof in het Keizerrijk, heeft Anton besloten zich aan te melden bij deze gelovige orde. Bij de poort wordt hij staande gehouden door een afzichtelijk uitziende wachter.

Gegroet,

Ik leg mijn wapen en schild af in de hoop toe te mogen treden tot deze oorden. Mijn naam is Petrus Antonius de Ligne, geboren in het jaar 1424, als zoon van Johannes de Ligne. De reden van mijn komst is mij aan te melden bij de Teutoonse Orde.


Anton zwijgt en wacht het antwoord van de poortwachter af.
Revenir en haut Aller en bas
Petrus_Antonius
Bewerber
Petrus_Antonius


Nombre de messages : 9
Localisation RR : Holland

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeJeu Sep 20 2012, 02:22

Al enige tijd staat Anton te wachten, maar nog altijd geen reactie van de poortwachter. Met zijn vuist slaat hij hard op de houten poort. Hopelijk wordt hij nu wel gehoord.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeJeu Sep 20 2012, 16:40

Otto ligt in een diepe slaap in zijn wachtershuisje bij de poort. Plotseling word hij wakker van een hard geluid aan de poort. Hij schrikt wakker en trek in paniek zijn zwaard. Maar in zijn nog slaperige toestand lukt dit niet en pakt daarom een bezem die naast hem staat. Dan roept hij hard

HALT. WIE DAAR?
Revenir en haut Aller en bas
Petrus_Antonius
Bewerber
Petrus_Antonius


Nombre de messages : 9
Localisation RR : Holland

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeVen Sep 21 2012, 01:34

Binnen klinkt wat gestommel, waarna er eindelijk een geschrokken wachter naar buiten komt stormen. Zouden ze zo weinig bezoek ontvangen, of altijd zwaar op hun hoede zijn? Anton herhaalt wat hij eerder al in het niets had uitgesproken.

Gegroet,

Ik leg mijn wapen en schild af in de hoop toe te mogen treden tot deze oorden. Mijn naam is Petrus Antonius de Ligne, geboren in het jaar 1424, als zoon van Johannes de Ligne. De reden van mijn komst is mij aan te melden bij de Teutoonse Orde.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeSam Sep 22 2012, 12:25

Otto bekijkt de man die voor hem staat van kop tot teen, de man die hem uit zijn slaap had gehaald. Daardoor was hij nu niet in een goed humeur.


U moet het handvest gelezen hebben om binnen te mogen, heeft u dat gedaan?
Uw wapens hou ik bij me.
Revenir en haut Aller en bas
Petrus_Antonius
Bewerber
Petrus_Antonius


Nombre de messages : 9
Localisation RR : Holland

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeSam Sep 22 2012, 13:56

Anton knikt. Hij zou zich niet onvoorbereid hebben aangemeld.

Ik heb het handvest gelezen mijnheer, dat zweer ik bij de heilige Sjnoel.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeDim Sep 23 2012, 06:43

Otto bekeek de man nog een laatste keer en opende dan de poort.

U kan naar de zaal der solicitanten gaan, de warter zal u daar ontvangen (https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten)
Revenir en haut Aller en bas
Petrus_Antonius
Bewerber
Petrus_Antonius


Nombre de messages : 9
Localisation RR : Holland

De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitimeDim Sep 23 2012, 09:05

Anton buigt voor de wachter en gaat dan op zoek naar de zaal der sollicitanten.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





De aankomst van Anton de Ligne Empty
MessageSujet: Re: De aankomst van Anton de Ligne   De aankomst van Anton de Ligne Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
De aankomst van Anton de Ligne
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst Nadiakie de Ligne
» Aankomst van Pascual de Ligne dela Mendoza met zijn vader
» Aankomst van Rayyan de Ligne
» [RP] Anthonis de Ligne komt aan te Krimpen...
» aankomst van Aelwijn 'karateboyke' De Ligne

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: