Ordre Teutonique
Aankomst van een oud kind Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst van een oud kind Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

 

 Aankomst van een oud kind

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Colar2

Colar2


Nombre de messages : 7
Localisation RR : Amsterdam

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeMar Mar 29 2016, 12:49

Op zijn oude schoenen en in lompen gekleed klopt Colar aan op de bekende deur van de Teutoonse Orde. Hij is hier eerder geweest. Zijn wijlen nonkel Colar, naar wie hij vernoemd is, nodigde hem soms uit toen hij Hochmeister was. De vader van de jongeheer is vroeg gestorven in een oorlog. De nonkel was een sterk bindmiddel in de familie desondanks al het werk.

Colar hoopt met heel zijn hart dat de wachter hem herkent.  

Hoe sta ik hier nu, zo in lompen!?

Colar vloekt in zichzelf en bid dan snel om vergiffenis te vragen voor het vloeken zo dicht bij een heilige site.

Terwijl hij hier zo staat te wachten in de jonge lentezon droomt Colar weg in herinneringen.
Revenir en haut Aller en bas
Colar2

Colar2


Nombre de messages : 7
Localisation RR : Amsterdam

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 08:52

Na een tijdje gewacht te hebben kwam er nog altijd geen geluid van de andere kant van de poort. Misschien had niemand hem gehoord? Hij klopt stevig tegen de deur...
Revenir en haut Aller en bas
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 10:31

Roderick liep door het grote gebouw en kwam zo ook bij de poort. Hier hoorde hij iemand kloppen. Aangezien hij geen wachter zag deed hij de deur los om te zien we er stond.
Roderick ziet een jonge man voor de deur staan wachten.

Gegroet Mijnheer, wie bent U? Vraagt Roderick nieuwsgierig.
Ik kan U zo niet binnen laten, want ik ben de wachter niet. Zegt Roderick tegen de man.
Maar ik kan U wel zo lang aan de praat houden. Glimlacht Roderick.
Revenir en haut Aller en bas
Colar2

Colar2


Nombre de messages : 7
Localisation RR : Amsterdam

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 12:42

Na een tijdje hoort Colar gestommel aan de andere kant van de deur. De deur zwaait open een verzorgd, gezond man staat voor hem. Hij lijkt niet op een wachter?

Gegroet Mijnheer, wie bent U? Ik kan U zo niet binnen laten, want ik ben de wachter niet.
Maar ik kan U wel zo lang aan de praat houden.


Colar glimlacht. Geen wachter inderdaad...

Gegroet mijnheer, ik heet Colar. Ik kom van Amsterdam om mij bij de Teutoonse Orde te voegen, mocht Jah dit willen. Mijn nonkel was ooit Hochmeister hier. Ik leef van jongs af aan met Jah en de Teutoonse Orde in het hart. Nadat hij gestorven is, ben ik beginnen reizen. Nu vind ik het hoogtijd om mij bij de orde te voegen en mijn plicht tegenover Jah te vervullen.
Revenir en haut Aller en bas
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 14:08

De man tegenover Roderick glimlacht naar hem en antwoord. Gegroet mijnheer, ik heet Colar. Ik kom van Amsterdam om mij bij de Teutoonse Orde te voegen, mocht Jah dit willen. Mijn nonkel was ooit Hochmeister hier. Ik leef van jongs af aan met Jah en de Teutoonse Orde in het hart. Nadat hij gestorven is, ben ik beginnen reizen. Nu vind ik het hoogtijd om mij bij de orde te voegen en mijn plicht tegenover Jah te vervullen.

Gegroet Colar. Fijn om te horen dat je lid wil worden van onze Orde. Wie was Uw nonkel dan
? Vraagt Roderick nieuwsgierig.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 14:15

Otto had een rustige dag, tenminste tot er iemand het idee kreeg om zijn rust te verstoren en aan te kloppen. Al mompelend komt hij recht, eerst even strekken en dan op het gemak naar de poort toe. Echter eer hij zijn hutje uit is heeft iemand anders de poort al geopend, hij laat hem maar doen, minder werk voor hem. Hij staat wel in de buurt dus hoort hij meteen ook de uitleg die de vreemdeling gaf. De naam die hij opgaf klonk hem nog wel bekend in de oren, desalniettemin voor iedereen dezelfde regels. Hij zette een stap naar voren zodat hij duidelijk zichtbaar was en wees naar het plakkaat dat naast de poort hing

https://ordreteutonique.1fr1.net/t249-dutch-handvest-der-teutoonse-orde


Nieuwe aanmeldingen dienen het handvest gelezen te hebben en hun wapens aan mij te geven voor ze binnen mogen
Revenir en haut Aller en bas
Colar2

Colar2


Nombre de messages : 7
Localisation RR : Amsterdam

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeJeu Mar 31 2016, 17:28

Gegroet Colar. Fijn om te horen dat je lid wil worden van onze Orde. Wie was Uw nonkel dan?

Ik ben vernoemd naar mijn nonkel. Ik draag dus dezelfde naam.

Vlak nadat hij zijn woorden had uitgesproken zag hij een "groot" man staan. 'Otto!' dacht Colar bij zichzelf. Wat is het geweest 3, 4 jaar sinds ik hem laatst zag? Hij ziet er nog altijd even grumpy uit. Maar Colar weet beter. Onder die dikke, taaie huid zit een hart van goud!  

Nieuwe aanmeldingen dienen het handvest gelezen te hebben en hun wapens aan mij te geven voor ze binnen mogen


Colar kende vele van de geschriften in de bibliotheek al, waaronder ook het handvest van de Teutoonse Orde. Toen hij vroeger zijn tijd moest doden, deed hij niets anders dan rondlopen, zichzelf bezeren en lezen. Veel anders was er niets te doen tussen al die serieuze mensen.


Beste Otto,
het is veel te lang geleden! Natuurlijk heb ik het handvest al gelezen. Wat wapens betreft...


Colar neemt een dolkje dat meer op een botermesje lijkt uit zijn tas en overhandigt het aan de (goed)gehumeurde wachter.

De wegen de laatste tijden... veel te gevaarlijk!
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitimeDim Avr 03 2016, 09:34

Otto neemt het dolkje aan en bergt het op, bij zijn vertrek kon de man het weer komen ophalen. Hij opent de poort wat verder zodat de man binnen kan komen en wijst de richting aan.

U kan naar de zaal der sollicitanten gaan.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst van een oud kind Empty
MessageSujet: Re: Aankomst van een oud kind   Aankomst van een oud kind Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst van een oud kind
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst van Sepora
» Aankomst taliasup
» Aankomst fcnal
» [RP] De aankomst van Kyna

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: