Ordre Teutonique
[RP] De aankomst van Kyna Blason10
Ordre Teutonique
[RP] De aankomst van Kyna Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 [RP] De aankomst van Kyna

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Kyna
Bewerber
Kyna


Nombre de messages : 46
Localisation RR : Utrecht
Niveau : 1

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeSam Aoû 11 2012, 07:01

Het was een zonnige dag in de zomer en het was net na het middag uur toen een jonge vrouw bij de wachtpost van de Teutoonse orde aankwam.
Ze had zich netjes gekleed, maar omdat ze een aardig lange voetreis achter de rug had, deed haar voorkomen helaas toch wat stoffig aan.
Ondanks dat had ze een glimlach op haar gezicht. Ze zag er erg naar uit om kennis te maken met de orde.
Ze had zich erover ingelezen en het leek haar een waardevolle toevoeging op haar leven om hierbij te horen, hoewel ze zich natuurlijk wel eerst nog wat meer zou laten informeren.
Ook voelde ze wat zenuwen, zoals ze altijd wel voelde als ze op een nieuwe plaats arriveerde, maar dat was niet erg.
Een beetje spanning zorgde ervoor dat je alert bleef en dat je beter zou presteren. En een goede indruk wilde Kyna zeker maken.

Op een voet afstand van de poort hield de jongedame halt. Ze haalde eenmaal diep in en uit adem en klopt toen op de poort.
Vervolgens zette ze een stap achteruit en wachtte ze af totdat er een reactie van binnenuit zou komen.
Wat voor een persoon zou haar begroeten? Zou hij vriendelijk zijn?
Zouden ze haar aankijken op haar sjofele uiterlijk door al het stof?
Ze keek rond, maar zag zo snel geen plaats waar ze zich anders op zou kunnen frissen. Nee, ze moesten het zo maar met haar doen.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeSam Aoû 11 2012, 15:38

Otto hoorde geklop op de poort, en schrok op. Wie kan dat nou weer zijn!
Hij schuift het luikje open van de poortdeur en kijkt eens. Er staat een jongedame voor de deur.
Er verschijnt zowaar een glimlach op het gezicht van Otto, iets wat niet vaak gebeurt.
Hij opent de poort.


Hoe kan ik u van dienst zijn, vrouwe?
Revenir en haut Aller en bas
Kyna
Bewerber
Kyna


Nombre de messages : 46
Localisation RR : Utrecht
Niveau : 1

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeSam Aoû 11 2012, 16:16

Kyna glimlachte naar de persoon achter het luikje van de poort.
Het was een wat oudere man en zijn gezicht leek vriendelijk. Dat scheelde zeker een heleboel zenuwen en dan zou ze hem ook zeker heel aardig bejegenen. Waarom zou ze dat immers niet doen.


Gegroet, heer, ze maakte een reverence, ik wilde graag meer informatie vergaren over de orde en indien mogelijk me ook hiervoor aanmelden, heer. Ik hoop dat dat mogelijk is.
Misschien namen ze wel geen nieuwe leden aan, of moest ze een proeve afleggen om te zien of ze wel waardig genoeg was en dergelijke. Ze zou het vanzelf merken en het heerschap voor haar zou haar van alle antwoorden voorzien.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeDim Aoû 12 2012, 06:20

Otto keek op de vrouw neer. U wilt meer informatie? Ik ben slechts een simpele poortwachter, vrouwe. Voor informatie over ledenwerving zult u bij de Warter der Heiligen Reliquien zijn. Ik zal u er graag heen leiden, zodra u uw wapens als u die zich bij heeft heeft ingeleverd, en het handvest van de Teutoonse Orde heeft gelezen glimlacht Otto.
Revenir en haut Aller en bas
Kyna
Bewerber
Kyna


Nombre de messages : 46
Localisation RR : Utrecht
Niveau : 1

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeDim Aoû 12 2012, 07:26

Kyna keek de man aan terwijl hij sprak en na zijn antwoord knikte ze.
Wapens draag ik niet bij me, heer.

Ze wachtte dus totdat ze het handvest aangereikt kreeg* en las de tekst daarna aandachtig door. Ze was nog niet gedoopt, maar verder leken zich haar geen problemen voor te doen en waren er geen zaken die haar tegen haar gevoel en geloof stootten.
Ze gaf het handvest terug aan de poortwachter.

Als u me nu naar de Warter zou willen begeleiden, heer, dan zou ik u zeer erkentelijk zijn.
Met haar hand streek ze een pluk haar achter haar oren. Het was ontsnapt uit haar kapsel, maar het gaf haar nu wel iets om te doen, om zichzelf een houding te geven. Ze moest zeggen dat de zenuwen nu wel weer toenamen, nu ze verder ging.Tijdens het gesprek waren de zenuwen gedaald, maar de gedachte dan nu zo dadelijk de Warter te ontmoeten, dat deed de zenuwen wel opnieuw ontvlammen.


*voor het gemak ga ik er maar vanuit dat dat gebeurd Wink Ik heb het handvest bij de wachtpost gelezen Smile.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeLun Aoû 13 2012, 07:59

Otto knikt als de vrouw zijn vraag beantwoord over wapens. Als hij het handvest aangereikt krijgt bergt hij het weer op.
Prima, volgt u mij maar als Otto haar een pluk achter haar oren ziet strijken, word hij even een beetje rood, maar herstelt zich snel. Hij is een poortwachter, groot en sterk! Snel kijkt hij serieus, en loopt met ferme stappen naar de zaal der sollicitanten. Af en toe kijkt hij even om of de vrouw hem nog volgt. Hij komt de zaal der sollicitanten binnnen (https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten).

Als u hier wacht, komt de Warter zo naar u toe.

OOC: Als u er een topic aanmaakt, komt de Warter vanzelf naar u toe.
Revenir en haut Aller en bas
Kyna
Bewerber
Kyna


Nombre de messages : 46
Localisation RR : Utrecht
Niveau : 1

[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitimeLun Aoû 13 2012, 08:15

Kyna liep met de man mee. Hij maakte grotere passen, dan dat zij deed, maar ze deed goed haar best om hem bij te houden.
Ondertussen dacht ze na of ze nou goed had gezien dat ze zijn wangen had zien kleuren, maar dat kwam vast door een weerkaatsing van de zon, want daarna had hij zo serieus gekeken. Zo'n man kon waarschijnlijk niet eens blozen of iets in die trant. Nee, ze had het zich maar ingebeeld.

Behalve nagedacht, werd ook de omgeving bekeken. De gebouwen waren imposant en Kyna hoopte dat ze later maar de weg terug zou weten te vinden.
En toen waren ze er.


Heel vriendelijk bedankt, heer. Een fijne dag nog en ik zal u dadelijk nog wel groeten als ik vertrek.

Het meisje maakte een knix naar de man en liet haar ogen toen over de ruimte gaan.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





[RP] De aankomst van Kyna Empty
MessageSujet: Re: [RP] De aankomst van Kyna   [RP] De aankomst van Kyna Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
[RP] De aankomst van Kyna
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst Sonho
» aankomst chac
» aankomst palmke
» Aankomst Konrad

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: