Ordre Teutonique
Aankomst Raboude Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Raboude Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

 

 Aankomst Raboude

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Raboude
Besucher



Nombre de messages : 8
Localisation RR : Rotterdam, Holland

Aankomst Raboude Empty
MessageSujet: Aankomst Raboude   Aankomst Raboude Icon_minitimeLun Avr 13 2009, 09:20

Na een lange rit komt Raboude aan in Krimpen. Zijn paard is uitgeput, het is duidelijk dat zowel ruiter als paard nauwelijks rust hebben gehad sinds hun vertrek uit Holland. Eenmaal aan het slot aangekomen, klopt Raboude snel op de deur.

Mijn naam is Raboude Mondrianus de Ligne, diaken te Rotterdam en ambassadeur voor het Graafschap Holland. Namens de graafschappelijke kanselarij kom ik contact opnemen met de Teutoonse Orde, in verband met de crisis in ons Graafschap. Wilt u alstublieft snel opendoen?
Revenir en haut Aller en bas
Lindross
Membre défunt



Nombre de messages : 853
Localisation RR : Rotterdam
Niveau : lvl3 afgestudeerd in de krijgskunsten

Aankomst Raboude Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Raboude   Aankomst Raboude Icon_minitimeLun Avr 13 2009, 13:26

Otto..klinkt het van afstand.

Otto, doe eens rap open die man is uitgeteld dat hoor je toch?

Vanaf de Barakken op het hof te Krimpen schreeuwt de Ordensmarschall de Poortwachter toe zijn taak te vervullen. Normaliter had hij niet veel aandacht voor de poort en de vele bedelaars die er aan klopte. Maar deze stem klonk hem bekend en had duidelijk een boodschap. Met een klein handgebaar kapte hij zijn discussie met Bruder Deathseeker af en liep richting de poort.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Raboude Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Raboude   Aankomst Raboude Icon_minitimeMar Avr 14 2009, 03:47

Otto was druk bezig met de wapens van de Orde te poetsen toen hij ineens iemand hoorde roepen aan de poort. Hij sjokt naar de poort en ziet de Ordensmarschall staan met een vermoede man

Otto, doe eens rap open die man is uitgeteld dat hoor je toch?

Oke oke ik doe wel open.

De poortwachter opend de poort en ziet de vreemdeling met De ordensmarschall weglopen naar de bezoekers ruimte.


ooc ik moet even zoeken om de juiste rechten toe te wijzen.
Revenir en haut Aller en bas
Raboude
Besucher



Nombre de messages : 8
Localisation RR : Rotterdam, Holland

Aankomst Raboude Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Raboude   Aankomst Raboude Icon_minitimeMar Avr 14 2009, 05:24

Raboude hoort een bekende stem roepen, waarna de poort wordt opengedaan. Dan ziet hij Heer Lindross staan en begroet hem.

Gegroet... Neemt u me niet kwalijk, ik heb lang aan een stuk gereden om hier te komen. De zaak is uiterst dringend, kunnen we de Hollandse situatie bespreken?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Raboude Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Raboude   Aankomst Raboude Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Raboude
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst van DragothAr
» Aankomst Obscura
» Aankomst JuliusV
» aankomst Lindross

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: