Ordre Teutonique
Aankomst Romerio Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Romerio Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Aankomst Romerio

Aller en bas 
4 participants
AuteurMessage
Romerio

Romerio


Nombre de messages : 4
Localisation RR : Rotterdam, Holland

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMar Nov 20 2012, 10:53

Hij had flink doorgereden. Haast maken was soms zijn tegennatuurlijke gewoonte aan het worden. Met het paard aan de teugels stond hij bij de poort. Men had hem vertelt dat ene Otto er voor hem zou opendoen. Omdat hij niemand zag zette hij de hand tegen zijn mond en riep.

Open de poort en wijs me de weg naar de wester toren.

Het kwam er dwingender uit dan hij bedoelde. Precies het tegennatuurlijke dat hem begon tegen te staan.
Revenir en haut Aller en bas
Bill turner
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 134

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMar Nov 20 2012, 11:20

Bill had eerder die dag al raadslid Jonkvrouwe Linda de weg naar de Westertoren gewezen, het was zij die Bill vertelde dat de Graaf van Holland ook zich ook spoedig aan de poorten van Krimpen zal melden. Met een grijns van oor tot oor op zijn gelaat liep de Ordemarschall naar de poort. Met de gedachte dat het wel eens een amusante middagje kon worden. Als Bill hoef geslaag hoort. Kan het haast niet anders zijn als dat het de Graaf zou zijn. Geduldig wacht hij tot er geklop zou worden. Tot zijn grote verbazing bleef het geklop uit en had plaats genomen tot een bevelend geschreeuw.

Open de poort en wijs me de weg naar de wester toren.

Bill glimlachte, en Besloot die Graaf wel eens in de maling te nemen..

Welke Wester toren Bedoelt u me beste man, er schijnen meerdere torens in het Graafschap Holland die naam tedragen? Zo staat er een in Amsterdam, Rotterdam en Enkhuizen.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMar Nov 20 2012, 13:20

Otto roert net in zijn potje met kippesoep en kijkt bewonderend naar het been dat omhoog steekt. Het water loopt hem al om de lippen.

Dan hoort hij een paard aankomen. "Zeker weer een landloper die mijn soep ruikt" denk Otto.

Dan hoort hij een stem en Bruder Bill die antwoord geeft.

Otto stap naast Bruder Bill en kijkt eens door zijn luikje, hij is immers kleiner dan heer Bill. Hij kijkt aan tegen paardenbenen. "mmm geen landloper en nogal gebiedend".

Otto kijkt eens naar Bruder Bill die grapjes staat te maken. De geur van soep laten de maag van Otto grommen en hij wordt chagerijnig.


Brufer Bill met alle respect, maar volgende keer dat u zo loopt de grollen zal u zien dat de Graaf zelve voor u staat en de Hochmeister zelve zal u de westertoren laten zien, met een emmer en zwabber.

En u, een arme heer zeker die mijn soep blieft? Wat is uw naam en wat mot u hier te blieven. Als u wilt aansluiten lees eerst maar eens het Handvest, als u al kunt lezen!
Revenir en haut Aller en bas
Bill turner
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 134

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMer Nov 21 2012, 06:12

Brufer Bill met alle respect, maar volgende keer dat u zo loopt de grollen zal u zien dat de Graaf zelve voor u staat en de Hochmeister zelve zal u de westertoren laten zien, met een emmer en zwabber.

Bill grijnst eens

Otto toch, denkt u nou echt dat een Graaf zulke onmenselijke worden zal uitspreken? Een persoon die zulke worden verkies, en zich ook nog Graaf noemt. Noemen we een dictator, en een slaaf van zijn eigen dwaasheid. Maar goed, als u het nodig acht zulke personen ter woord te staan dan verdoet u uw tijd. Daarnaast heb ik een vermoeden dat er bij een dergelijke actie de beruchte emmer en mop spoedig zullen wisselen van bestuurder.

Bill haalde zijn schouders op, en liep fluitend richting een versnapering van enige liquide,

♫♫♫♫ They hung Wallace high of the gallows and cut down ere he was dead And as he choked the Queen jeered for daring to cross English Ted His heart and his liver were savaged as her majesty watched the glad scene His head was cut off, he was quartered twas an afternoon fit for a Queen They murdered the Wallace for treason His body has long since decayed But no English crown can destroy him For Wallace is with us today, Aye Wallace is with us today ♫♫♫♫♫♫♫♫ 'Scots, wha hae wi Wallace bled,Scots, wham Bruce has aften led,
Welcome tae yer gory bed,Or tae victorie.'Now's the day, an now's the hour:
See the front o battle lour,See approach proud Edward's power -
Chains and Slaverie.'Wha will be a traitor knave?Wha will fill a coward's grave?

Wha sae base as be a slave?
Let him turn an flee.'Wha, for Scotland's king and law,Freedom's sword will strongly draw,
Freeman stand, or Freeman fa,
Let him on wi me.'By Oppression's woes and pains,
We will drain our dearest veins,But they shall be free.'Lay the proud usurpers low,
Tyrants fall in every foe,Liberty's in every blow! -Let us do or dee ♫♫♫♫♫♫♫♫
Revenir en haut Aller en bas
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler
Elequest


Nombre de messages : 1355
Localisation RR : holland, Haarlem
Niveau : level 4 kerk

Feuille de personnage
Force:
Aankomst Romerio Left_bar_bleue0/0Aankomst Romerio Empty_bar_bleue  (0/0)
Niveau:
Armement:

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMer Nov 21 2012, 15:18

Elequest hoort tumult bij de poort. hij gaat kijken wat er aan de had is en ziet een bekende koets staan. De graaf staat aan de poort. Tot zijn schrik ziet hij dat de ordensmarschall staat ruzie met hem te maken.

Hooggeboren heer Romerio vergeeft u mij het optreden van de ordensmarschall. Ik zal u begeleiden naar de Wester Toren.

Dan kijkt hij naar Bill

Bill wil jij je straks melden op mijn kantoor.

_________________
Ritter Elequest  van  Staverden
Elequest12klein-1
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMer Nov 21 2012, 15:43

Otto schrikt even op als hij de Hochmeister de man met vieze laarzen die alleen reist dan plots aanduidt als Graaf van Holland.

Otto stapt in de schaduw en opent de poorten en kijkt even met een schuin oog naar de Graaf, Otto buigt en wenkt hem met dezelfde buiging naar binnen. Hij is zelfs even zijn rommelende maag vergeten...
Revenir en haut Aller en bas
Romerio

Romerio


Nombre de messages : 4
Localisation RR : Rotterdam, Holland

Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitimeMer Nov 21 2012, 20:05

Licht verbaasd kijkt Romerio naar Bill als hij hem bij de poort ziet verschijnen. In eerste instantie blij verrast om een bekende te zien, maar vervreemd van het antwoord. Romerio kijkt wat bedenkelijk bij het horen zijn woorden, maar een brede grijns verschijnt als hij beseft dat Bill hem een loer probeert te draaien.

Hallo Bill! Ik bedoel de Wester Toren alhier.

Naast Bill gaat een luikje open en nog een paar ogen loeren zijn kant op. De twee begonnen te kibbelen over zwabbers, maar lieten hem gewoon staan.
Tot plots de poort open gaat en Hochmeister Elequest in eigen persoon hem te woord staat.


Eerbiedwaardige Hochmeister Elequest, dank u voor uw ontvangst.
En er valt toch niets te vergeven aan de pure aard van een man?!

Hij grijnsde kort naar Bill en de kleinere man die zichtbaar werd. Romerio knikte even naar hem ter begroeting alvorens zijn weg achter Elequest te vervolgen.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Romerio Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Romerio   Aankomst Romerio Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Romerio
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst Sonho
» aankomst chac
» aankomst palmke
» Aankomst Konrad

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: