Ordre Teutonique
Aankomst Nicko de Braganza Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Nicko de Braganza Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

 

 Aankomst Nicko de Braganza

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Nicko
Reiter
Reiter



Nombre de messages : 12
Localisation RR : comté de Hollande or Sacrum Romanorum Imperium Nationis Germanicæ

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeLun Nov 14 2016, 09:58

Van zijn Peter, Roderick Mason, had hij uitleg gehad hoe hij naar het hoofdkwartier in Krimpen moest komen. Hier stond hij dan, in de stromende regen... Een stuk voor hem stond een grote poort en wachtpost. Hij zag nog niks, maar wie weet als hij wat dichterbij zou komen, dat het wat duidelijker zou worden. Nerveus dat hij was, dit was geheel nieuw voor hem. Hij hoopte dat hij snel naar binnen kon, aangezien het steeds kouder en natter werd buiten. Aangekomen bij de poort, gaf Nicko een paar klappen op de poort. Normaal gesproken zou hij wel even wachten, maar met deze regen had hij daar geen zin in.

Hier is Nicko de Braganza, Koster van de stad Rotterdam. Ik ben uitgenodigd door mijn peter, Roderick Mason, om is langs te komen. Zou ik naar binnen mogen? Het is nogal nat hier....
Nu maar hopen dat zijn luide gebrul gehoord werd.
Revenir en haut Aller en bas
Roderick_Mason
Hospittler
Hospittler
Roderick_Mason


Nombre de messages : 123
Localisation RR : Heusden

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeLun Nov 14 2016, 10:55

Roderick liep wat rond op het terrein van Krimpen. Een dezer dagen zou zijn petekind Krimpen bereiken. Sinds gisteren had hij elke dag eventjes bij de poort gekeken om te kijken of Nicko al gearriveerd was. Ook vandaag liep hij even richting die poort, terwijl het net begon te regenen.
Ach, het is maar een beetje water.. Zegt hij tegen zichzelf en loopt door. Naarmate hij dichter bij de poort komt hoort hij een dof geroep. Hij versnelt zijn pas iets en ziet tot zijn vreugde Nicko staan.
Hey Nicko! Leuk je hier te zien. Ging de reis een beetje? Vriendelijk kijkt hij zijn petekind aan.
Sorry, ik mag en kan je niet binnenlaten, maar als het goed is komt de wachter zo. En hij knipoogt naar Nicko.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeLun Nov 14 2016, 15:21

Otto schrok zich bijna kapot als iemand enkele harde slagen op de steenharde poort gaf.
Zijn ze nu helemaal ... wie komt er nu nog aan ....

Nog voor ik de heer die verantwoordelijk was voor het helse kabaal op de poort goed in me kon opnemen kwam er al een vloed van woorden.


Hier is Nicko de Braganza, Koster van de stad Rotterdam. Ik ben uitgenodigd door mijn peter, Roderick Mason, om is langs te komen. Zou ik naar binnen mogen? Het is nogal nat hier....


Geweldig .. zuchtend bekijk ik de heer .... klagen over wat regen ....

Eerst dit lezen graag en ook uw wapens hier achterlaten....

handvest Teutoonse Orde
Revenir en haut Aller en bas
Nicko
Reiter
Reiter



Nombre de messages : 12
Localisation RR : comté de Hollande or Sacrum Romanorum Imperium Nationis Germanicæ

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeMar Nov 15 2016, 07:08

Nicko was blij om Roderick te zien en dat was best fijn na zo'n reis.

Ach je kent het. Reis ging prima, op de regen na dan. Nicko grijnst naar Roderick, terwijl hij in zijn ooghoek de wachter nors aan ziet komen lopen.

Beste Wachter, ik was misschien wat haastig. Ik stem in met het handvest van de Teutoonse Orde en geef ook graag mijn wapens aan u af. Nicko stapte van zijn paard af en gaf zijn zwaard en schild aan de wachter.

Nicko keek de wachter nu vragend aan.
Zijn er nog andere dingen die u van mij wilt weten of krijg ik uw toestemming om naar binnen te gaan?
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeMar Nov 15 2016, 07:54

Wat een drukte leek het plots voor de poort van het kasteel ..... waarom kon ik op deze frisse dag niet rustig voor men haardvuur blijven.

Beste Wachter, ik was misschien wat haastig. Ik stem in met het handvest van de Teutoonse Orde en geef ook graag mijn wapens aan u af.

Met een diepe zucht nam ik de wapens van de heer aan ... u kan deze terug ophalen indien u de gronden terug verlaat.

De heer die nog net zijn wapens gaf keek me aan met een nogal vragende blik ....

Zijn er nog andere dingen die u van mij wilt weten of krijg ik uw toestemming om naar binnen te gaan?

Die jonge mensen toch ... zo ongeduldig ....  de Wärter of de Hochmeister zal u ontvangen in de zaal der sollcitanten.

U zorgt wel dat deze heer de weg niet kwijtraakt heer Roderick....?

Nog voor één der heren zou kunnen antwoorden opende ik snel de zware poort en gooide nog een blok hout op het vuur.


https://ordreteutonique.1fr1.net/f33-de-zaal-der-sollicitanten
Revenir en haut Aller en bas
Nicko
Reiter
Reiter



Nombre de messages : 12
Localisation RR : comté de Hollande or Sacrum Romanorum Imperium Nationis Germanicæ

Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitimeMar Nov 15 2016, 09:14

Hartelijk dank mijn beste wachter. Ik zal heer Roderick volgen naar de zaal der sollicitanten.

Nicko liep door de poort heen richting Roderick.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Nicko de Braganza Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Nicko de Braganza   Aankomst Nicko de Braganza Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Nicko de Braganza
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Aankomst van Jhs
» Aankomst van DragothAr
» Aankomst Obscura
» Aankomst JuliusV
» aankomst Lindross

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: