Ordre Teutonique
Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Blason10
Ordre Teutonique
Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

 

 Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Jeltje




Nombre de messages : 6
Localisation RR : Heusden

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeLun Aoû 30 2021, 16:16

Op verzoek van haar verloofde Lasse kwam ze aan bij de poorten van de Teutoonse Orde. Ze was nieuwsgierig en  enthousiast geworden over de verhalen. Robér, haar vediende begeleid haar tot aan de poorten. Daar neemt ze afscheid en verzekert hem ervan dat ze hier veilig is.

Ze maakt een buiging naar de wachter.


Gegroet heer. Mijn naam is Jellichje Elisabeth de Ligne, Bisschoppelijk kanselier, Diaken van Heusden, Burgemeester van Utrecht, Persevant in de Raad van Herauten, Paardentrainer in de Keizerlijke stallen en Dame van Zuidewijn. Oftewel: Jeltje. Ik kom voor de heer Lasse de Ligne. En ik zou ook graag heer Elequest en heer Kimahri ontmoeten.

Jeltje grijnst een beetje. Nog nooit had ze zoveel over haarzelf in één zin gezegd. Ze zat helemaal niet zo in elkaar om met alles te koop te lopen, maar ze vond het voor nu wel grappig.

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Bannerjel1
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeMer Sep 01 2021, 19:46

Otto was net in een klein dutje gevallen en genoot van de rust als deze plots verstoord werd.

Hij keek de vrouw aan die een buiging maakte en hoorde een hele woordenwaterval.


Gegroet heer. Mijn naam is Jellichje Elisabeth de Ligne, Bisschoppelijk kanselier, Diaken van Heusden, Burgemeester van Utrecht, Persevant in de Raad van Herauten, Paardentrainer in de Keizerlijke stallen en Dame van Zuidewijn. Oftewel: Jeltje. Ik kom voor de heer Lasse de Ligne. En ik zou ook graag heer Elequest en heer Kimahri ontmoeten.

Met een grondige blik bekeek ik de vrouw ...

Wilt u uw wapens die u bij zich zou dragen aan mij overhandigen vrouw jeltje.

Uw woorden maken me verward, bent u hier om lid te worden van de orde of voor een bezoek aan de drie heren?
Revenir en haut Aller en bas
Jeltje




Nombre de messages : 6
Localisation RR : Heusden

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeMer Sep 01 2021, 23:37

Jeltje glimlacht naar de man.

Ik heb geen wapens Heer, slechts het woord van de Allerhoogste en mijn glimlach. Wist u trouwens dat een mens maar liefst 17 spieren gebruikt terwijl hij of zij lacht? Ik kom voor een lidmaatschap én  voor de heren.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeJeu Sep 02 2021, 18:21

Otto keek met een vragende blik naar de vrouw.

Ik heb geen wapens Heer, slechts het woord van de Allerhoogste en mijn glimlach. Wist u trouwens dat een mens maar liefst 17 spieren gebruikt terwijl hij of zij lacht? Ik kom voor een lidmaatschap én voor de heren.


17 spieren zegt u ... wetenschap staat voor niets blijkbaar.

Leest u het handvest beste vrouwe voor we u binnen kunnen laten.


Handvest
Revenir en haut Aller en bas
Jeltje




Nombre de messages : 6
Localisation RR : Heusden

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeDim Sep 05 2021, 08:23

Jeltje laat haar ogen over het handvest glijden. Ze neemt de woorden snel in haar op en knikt een keer.

Akkoord
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien
Otto


Nombre de messages : 1278
Localisation RR : Poste de Garde

Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitimeDim Sep 05 2021, 09:25

Perfect .. knikt otto naar de dame en geeft haar een wat gebruikte map ....

Hier kan u zien waarheen u moet gaan ... de De Zaal der Sollicitanten.

Let wel op om niet zomaar ergens binnen te gaan.

Het ga u goed in het kasteel.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Empty
MessageSujet: Re: Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne   Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Aankomst Jellichje Elisabeth de Ligne
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Dutch: Aankomst Lasse de Ligne van Rapenburhge
» Aankomst Sanjaya de Ligne
» De aankomst van Anton de Ligne
» Aankomst van Rayyan de Ligne
» aankomst van Aelwijn 'karateboyke' De Ligne

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane-
Sauter vers: