Ordre Teutonique
[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Blason10
Ordre Teutonique
[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Blason10
Ordre Teutonique
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

 
Rome  AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

 

 [RP] Onrust aan de poort

Aller en bas 
+5
sonho
Sjnoel
karateboyke
Christiaan
JuliusV
9 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Pahlavi
Besucher
Pahlavi


Nombre de messages : 34
Localisation RR : Leiden

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeSam Jan 12 2008, 17:23

Elisabeth hoorde dat er nood was aan Hospittlers, dus spoedde ze zich om te kunnen helpen waar ze kon. Toen ze de zieken zag liggen, vond ze het vreselijk om te zien.. Ze besloot gelijk te komen helpen.

Ze liep op de zieken af, knielde naast hen neer op de grond en probeerde ze gerust te stellen en erachter proberen te komen wat ze mankeerden.


Wacht astublieft, blijf zo liggen. Ik ga dingen halen om u te kunnen verzorgen. Ik kom terug, dat beloof ik!

Daarna rende Elisabeth snel terug om medicijnen en andere dingen die ze nodig had, te halen.
Revenir en haut Aller en bas
Gast
Invité




[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeSam Jan 12 2008, 19:44

na de korte breefing gaat sirrobert aan de gang met de tenten, helpend waar hij kan

al snel staat het grootste deel van de tenten overeind en branden enkele kampvuren
Revenir en haut Aller en bas
karateboyke
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 215
Localisation RR : Heusden
Niveau : lvl.3 - weg van de Staat

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 03:21

Karateboyke gaat rennend naar Julius, buiten adem zegt hij:

Ik kan Bol...*hijg*...sius niet vinden Sad
Kan ik misschien iets anders doen?
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 05:18

Ik kan Bol...*hijg*...sius niet vinden
Kan ik misschien iets anders doen?


Hè, wat vervelend nou. We hebben geen andere keuze: ga terug naar de herberg en vorder alles wat daar nog in de voorraadkast staat. Heb je extra mensen nodig om te sjouwen?
Revenir en haut Aller en bas
karateboyke
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 215
Localisation RR : Heusden
Niveau : lvl.3 - weg van de Staat

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 08:45

Hoe meer man, hoe minder ik moet lopen, en hoe sneller de mensen hun eten hebben, dus een paar extra man is altijd handig
Revenir en haut Aller en bas
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 08:59

Sonho was de hele nacht bezig geweest met het verzorgen van de zieken. Hij had zelf amper geslapen of gegeten en voelde zich zwak en moe. Maar zijn vertrouwen in God hield hem op de been. Hij ging van de ene naar de nadere patient.

Zo beste man, dat ziet er niet best uit.
U ziet wel erg bleek.
Kunt u me zeggen wat er aan scheelt?


De man keek Sonho aan en wilde iets zeggen, maar zij stem blokkeerde en in plaats van woorden kwam er een naar rochelend geluid uit zijn keel.

Kuch....Roggel.....gggrrrrrrrr...

De man kwam een beetje overeind geholpen door Sonho, en terwijl Sonho hem op de rug klopte, hoestte hij een klodder groene sputum naar buiten.
Deze kwam terecht op de pij van Sonho en kleine deeltjes spetterden in het rond

Sonho sprong nog naar achter om het te ontwijken, want waar hij zeker niet op zat te wachten was een besmetting, maar het was al te laat.
Zo goed en kwaad als het ging probeerde hij de sputum van zijn kledij te verwijderen en hij wastte zijn gezicht en handen grondig. Hopelijk zou dat voldoende zijn.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 09:29

Hoe meer man, hoe minder ik moet lopen, en hoe sneller de mensen hun eten hebben, dus een paar extra man is altijd handig

Julius kijkt om zich heen wie hij met Aelwijn mee kan sturen.

Christiaan en Omenio, kunnen jullie Aelwijn vergezellen naar de herberg? Het heeft haast.

Dat gezegd hebbende begint Julius door het tentenkamp te lopen. Pilske, Xeado, Toberk en Sir Robert hebben al aardig wat tenten opgezet. De meeste vluchtelingen zitten in de paar tenten, dicht tegen elkaar aangedrukt voor elkaars lichaamswarmte. Julius hoopt maar dat er snel voedsel voor ze gebracht zal worden. Tevens zou wat stro en lakens niet misplaatst zijn.

Tijdens zijn ronde ziet hij in één tent, waar kennelijk de zieken zich verzameld hebben Sonho zitten. Julius besluit hem een helpende hand te bieden.


Sonho, lukt het hier allemaal? Kan ik je ergens mee van dienst zijn?
Revenir en haut Aller en bas
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 09:44

sonho is zo druk bezig de zieken te verzorgen, dat hij niet doorheeft dat Julius achter hem staat. Opeens hoort hij hem zeggen;

Sonho, lukt het hier allemaal? Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Oh,ja hoor, al moet ik u eerlijk zeggen dat er *kuch* bijna geen beginnen aan is.
Al voor dat ik klaar ben met *kuch kuch* de laatste, kan ik bij de eerste weer van voor af aan beginnen. Het zijn er gewoon *kuch* te veel.


Het praten gaat Sonho wat moeilijk af. Iets in zijn keel zit hem in de weg en beneemt hem de adem. Maar hij negeert het en gaat door.

Wellicht dat iemand nog *kuch* op zoek kan gaan naar medicijnen
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 10:09

Wellicht dat iemand nog *kuch* op zoek kan gaan naar medicijnen

Ik vraag me werkelijk af waar die andere Hospittlers blijven. Het moge toch duidelijk zijn dat dit een urgente zaak is? Ik zal direct voor u opzoek gaan naar versterking en medicijnen, ik zal snel terugkomen.

Let u ook een beetje op zichzelf. Ik moet eerlijk zeggen dat u er niet zo erg goed uitziet.


Met die woorden draait Julius zich om en vertrekt vlot terug naar het fort en de drogisterij.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 11:44

Xeado is bezig met tenten opzetten als hij in zen ooghoek ziet hoe Sonho steeds meer begint te wankelen en te hoesten.

he, Sonho. Gaat het een beetje, je ziet er nogal moe uit. Je lijkt net op de andere zieken Surprised Wacht ik zal je even komen helpen zodra ik die tent heb gemaakt

Xeado zen woorden waren nog niet koud of Xeado beseft plots dat deze situatie nog gevaarlijker is dan gedacht. Xeado wordt plots bleek zegt plots uit het niets tegen Pilske

DE ZIEKTE IS BESMETTELIJK
Revenir en haut Aller en bas
Pilske
Membre défunt
Pilske


Nombre de messages : 726
Localisation RR : Antwerpen, Comté de Flandres
Niveau : 3 - Wetenschap (médicine)

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 13:18

Pilske keek op en schrok. Besmettelijk? Dan lopen we allemaal gevaar! Hij keek op naar de muur om de anderen te waarschuwen.

Christiaan, ben je daar? Er gaat een besmettelijke ziekte rond. Laat niemand van ons binnen of buiten. Hopelijk kunnen we de ziekte buiten de muren houden.
Revenir en haut Aller en bas
karateboyke
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 215
Localisation RR : Heusden
Niveau : lvl.3 - weg van de Staat

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 13:40

Karateboyke komt samen met een paar anderen terug vanuit de herberg. Hij heeft alle kasten leegeplundert en begint dit uit te delen aan de mensen. Hij begint bij de zieksten (niet wetende dat het besmettelijk is).
Revenir en haut Aller en bas
Christiaan
[NL] Ordensmarschall
[NL] Ordensmarschall
Christiaan


Nombre de messages : 980
Localisation RR : Heusden
Niveau : 3 Wetenschap

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 15:13

Christiaan die juist terugkwam samen met Aelwijn, hoort Pilske nog roepen.

Christiaan, ben je daar? Er gaat een besmettelijke ziekte rond. Laat niemand van ons binnen of buiten. Hopelijk kunnen we de ziekte buiten de muren houden.

Wat?

Besmettelijk, kan het nog erger...Maar toch twijfelt Christiaan geen moment meer. Hij loopt naar de poort en houdt samen met enkele andere personen iedereen tegen.

Niemand mag nog naar binnen of naar buiten. We zitten hier met een besmettelijke ziekte!
Revenir en haut Aller en bas
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeDim Jan 13 2008, 18:09

Sonho hoort Xeado achter zich,

he, Sonho. Gaat het een beetje, je ziet er nogal moe uit. Je lijkt net op de andere zieken Wacht ik zal je even komen helpen zodra ik die tent heb gemaakt

Sonho draait zich om om Xeado te vragen of hij hem wil helpen. Maar op het moment dat hij overeind komt, wordt het hem ineens zwart voor de ogen. Hij duizeld.
Sonho probeert zich vast te grijpen aan iets, maar zijn armen zwaaien doelloos en ongecoordineert in het rond.
Hij valt tegen de grond en voor dat hij zijn bewustzijn verliest hoort hij nog net de woorden van Xeado, die roept,


DE ZIEKTE IS BESMETTELIJK
Revenir en haut Aller en bas
karateboyke
Bruder
Bruder



Nombre de messages : 215
Localisation RR : Heusden
Niveau : lvl.3 - weg van de Staat

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 01:13

Karateboyke is net buiten de poort met zijn broden en gierst als hij achter zich hoort:

Christiaan, ben je daar? Er gaat een besmettelijke ziekte rond. Laat niemand van ons binnen of buiten. Hopelijk kunnen we de ziekte buiten de muren houden.

Karateboyke kijkt om en ziet de poorten gesloten worden. Even later ziet hij Sonho in elkaar vallen en hoort hij zijn broer zeggen:

DE ZIEKTE IS BESMETTELIJK

Karateboyke schrikt er zo van, dat hij de broden en het gierst laten vallen. Hij raapt alles samen en brengt het broden naar de zieke en arme mensen
Revenir en haut Aller en bas
Pahlavi
Besucher
Pahlavi


Nombre de messages : 34
Localisation RR : Leiden

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 02:59

Elisabeth kwam terug met de nodige medicijnen en verband wat ze kon vinden. Ze had gehoord dat de ziekte besmettelijk zou zijn, maar ze geloofde er weinig van. Ze was tenslotte zelf ook bij de zieken gaan kijken en naast hen gezeten, en zelf had ze tot dusver niets.

Ze loopt naar de poort toe en vraagt of deze asjeblieft weer open kan zodat ze die medicijnen ook eens kan gaan gebruiken inplaats van alleen maar vasthouden.


Laat me er astublieft door!
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 03:54

Julius komt aan bij de poort. Hij was weg om hospittlers te halen, maar tevergeefs. Aan de poort ziet hij zijn zusje staan met medicijnen.

Oh, Elisabeth, wat ben ik blij jou te zien, je hulp is hard nodig. Waarom blijf je hier nog bij de poort staan, hup ga naar buiten toe.
Revenir en haut Aller en bas
Tristan Vanqueour
Membre défunt
Tristan Vanqueour


Nombre de messages : 1599
Localisation RR : Jah
Niveau : MORT

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 04:09

Tristan komt aan na een lange reis uit Heusden en ziet een armzalig kamp buiten de poorten van de Orde en ziet hij Julius en Elisabeth bij de poort staan.

Hij ziet het bezorgde gezicht van Julius en vraagt


Wat is er hier aan de hand?
Revenir en haut Aller en bas
http://guillotine.actieforum.com/
Gast
Invité




[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 04:25

Wat is er hier aan de hand?

tot zijn schrik ziet sirrobert opeens tristan het tenten kamp in rijden
snel rent hij ernaar toe en gebaard hem dat hij moet omdraaien


tristan, je kan niet door de poort, er zitten hier zieken, en het lijkt erop dat het nogal besmettelijk is, dus ik zou u aanraden om hier onmiddelijk vandaan te gaan, we willen niet nog meer zieken
bovendien, de poort is al gesloten, niemand die in aanraking met ze is geweest mag meer naar binnen
Revenir en haut Aller en bas
Tristan Vanqueour
Membre défunt
Tristan Vanqueour


Nombre de messages : 1599
Localisation RR : Jah
Niveau : MORT

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 04:41

Tot Tristan verbazing ziet hij plots Sirrobbert naar voren springen

tristan, je kan niet door de poort, er zitten hier zieken, en het lijkt erop dat het nogal besmettelijk is, dus ik zou u aanraden om hier onmiddelijk vandaan te gaan, we willen niet nog meer zieken
bovendien, de poort is al gesloten, niemand die in aanraking met ze is geweest mag meer naar binnen


Tristan houd nu zijn arm voor zijn gezicht en vraagt

Is mijn oom, de meester-Chirurgijn en Denken van het Pest Gilde, Dishredir Dirk-Jan Guillotin al geinformeerd? Hij is dan wel geen lid van de Orde, maar hij weet wel wat van besmettelijke ziekten? Wie is verantwoordelijk voor de gang van zaken in deze materie, Bolsius of onze Hochmeester? Ik moet hem vragen om ik mijn oom hierheen mag halen, dan reis ik terstond door naar Rotterdam

Tristan wacht af...
Revenir en haut Aller en bas
http://guillotine.actieforum.com/
Invité
Invité




[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 07:26

Xeado zen woorden waren nog niet koud of hij ziet heer Sonho in elkaar zakken. Xeado snelt heb te hulp.

Sonho, wordt wakker. Blijf bij ons.

Xeado geeft wat slagjes op de kaak, maar het heeft geen effect.

KAN ER EEN HOSPITTLER NAAR HIER KOMEN. SONHO IS ERNSTIG ZIEK.

Xeado blijft Sonho ondersteunen en prevelt in stilte een gebed.
Revenir en haut Aller en bas
JuliusV
Membre défunt
JuliusV


Nombre de messages : 139
Localisation RR : Les Pays Bas

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 07:32

Julius staat nog achter de gesloten poort samen met Elisabeth. Hij hoord het gehaaste overleg aan de andere kant van de poort.

Is mijn oom, de meester-Chirurgijn en Denken van het Pest Gilde, Dishredir Dirk-Jan Guillotin al geinformeerd? Hij is dan wel geen lid van de Orde, maar hij weet wel wat van besmettelijke ziekten? Wie is verantwoordelijk voor de gang van zaken in deze materie, Bolsius of onze Hochmeester? Ik moet hem vragen om ik mijn oom hierheen mag halen, dan reis ik terstond door naar Rotterdam

Tristan! Wacht niet langer en haal je oom. Lid van de Orde of niet, er moet snel worden ingegrepen. Zolang hij niet binnen de poorten wil komen is hij vrij om de vluchtelingen buiten de poort te helpen.

Julius wordt angstig, hij is ook tussen de zieke mensen doorgelopen. Hij hoopt dat dit noodlot hem bespaart zal blijven en bid voor zijn vrienden buiten de poort.
Revenir en haut Aller en bas
Tristan Vanqueour
Membre défunt
Tristan Vanqueour


Nombre de messages : 1599
Localisation RR : Jah
Niveau : MORT

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 08:30

Tristan hoort de woorden van Julius en haast zich met spoed naar Rotterdam

Ik ben zo snel al ik kan terug! Ondertussen draag iets over het gezicht. Ik heb de maskers zien hangen in de kasten van mijn oom. het zal wel ergens goed voor zijn...
Revenir en haut Aller en bas
http://guillotine.actieforum.com/
sonho
Membre défunt



Nombre de messages : 1975
Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 10:00

Sonho loopt door Leiden.
Eigenlijk is het geen lopen want zijn voeten raken de grond net niet, maar toch beweegt hij zich voort.
De straten zijn vol mensen en het is een drukte van belang. Op het eerste gezicht is er niks vreemds aan de hand, maar als hij op de vismarkt komt, ziet hij dat alle kooplieden vissenkoppen hebben. In hun bakken met ijs liggen kleine mensen met beschubde lijven. Sonho knijpt zichzelf eens in de arm om te zien of hij drommt, maar nee. Hij zweeft verder. Op de beestenmarkt ontwaard hij hetzelfde tafereel. Kooplieden met varkenskoppen die mensen verkopen met roze harige huiden en een krulstaart. Op de vogelmarkt fladderen de kooplieden in het rond en zitten de mensen in kooitjes gevangen.
Sonho kan zijn ogen niet geloven en loopt naar de bron nabij het stadhuis. Hij steekt zijn handen in het koele water en wast zijn gezicht. Als hij zijn ogen opent schrikt hij van zijn eigen aangezicht. Zijn hoofd zit vol gaten en de losse vellen onbloten het rode rauwe vlees, zijn oogkassen zijn leeg en de wormen kruipen er vrolijk doorheen.
Dan kleurt het water ineens groen, blauw, rood, geel en begint de draaien als een woeste kolkende wervel die alles naar zich toe trekt. Sonho probeert zich vast te klampen aan het fontijn, maar de zuigende kracht van de kolk is te sterkt. Dieper en dieper verdwijnt hij in de woeste massa totdat hij zo diep is dat het laaste sprankje daglicht hem niet meer kan bereiken.
Ineens wordt het rustig, zo rustig dat zelfs de stilte oorverdovend wordt. Hij hoort zijn eigen hartslag en het geruis van het bloed in zijn oren. Hij wil schreeuwen om hulp, maar zijn stembanden weigeren. Dan valt het geluid weg.......................

Het is nu stil, echt stil. Sonho realiseert zich dat zijn hart stil is, gestopt. Hij voelt aan zijn borst, maar hij voelt niets, helemaal niets, onvoorstelbaar niets. Zou dit het einde zijn? Is dit dan het moment dat het bestaan ophoudt te bestaan?........
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitimeLun Jan 14 2008, 11:10

Xeado blijft pogingen ondernemen om zen vriend Sonho terug bij bewust zijn te krijgen. Plots voelt Xeado aan zen pols. Sonho's hart is gestopt met slaan. Even krijgt Xeado een schok. Er komt vocht uit zen oogleden. Xeado is geen chirurgijn laat staan een arts, maar hij moet iets ondernemen. Hij kan niet machteloos toekijken hoe zen vriend het leven laat.

Een arts dringend. Ik heb een arts nodig. Sonho is gestopt met ademen.

Nadat hij deze woorden heeft gezegt, bevreid hij Sonho van alle verzwarende last. Hij scheurt zen hemd open en ontbloot zen borst. Xeado ziet dat Sonho vol staat met rode zweren. Dit kan niet goed zijn. Hoewel Xeado weet dat hij een besmetting kan oplopen, doet hij een poging om Sonho met zen blote handen te reanimeren.

Tranen en zweet lopen over de wangen van Xeado. Hij voelt zich warm worden. Het lijkt net of de tijd blijft stil staan. En dan plots...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





[RP] Onrust aan de poort - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [RP] Onrust aan de poort   [RP] Onrust aan de poort - Page 2 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
[RP] Onrust aan de poort
Revenir en haut 
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
 Sujets similaires
-
» Intelex aan de poort
» Nogwa staat aan de poort
» Lindross verschijnt aan de poort
» Toires arriveert bij de poort.
» Emmelien komt aan bij de poort

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ordre Teutonique :: Marienburg - Ordo Teutonicus :: Porta Barbakane :: Archives / Archiv / Archief / Archivi-
Sauter vers: